Roken

Ik rook zelf niet meer, mijn vriend rookt wel, maar buiten of uit het raam. Als ik met Morgan ergens kom bij familie roken ze ook niet. Mijn vader is een schoorsteen en die rookt dan niet. En met de kerst rookte iedereen bijna, maar ze gingen voor haar allemaal naar buiten. Ze weten dat ik haar het eerste jaar zo ie zo niet aan rook bloot wil stellen. Het eerste half jaar ontwikkelen de longen nog. Daarna proberen we het zoveel mogelijk te beperken. Ben wel blij dat er in sportkantines niet meer gerookt mag worden (pappa voetbalt). Dat van cafe’s en zo vind ik onzin want het is jou keuze om er heen te gaan. Zo ie zo met je baby de kroeg in vind ik niet kunnen, maar das weer een andere mening

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

ik zelf en mijn mannetje roken ook wij roken altijd buiten ik heb het nog nooit binnen gedaan .
bij mij mogen ze ook nooit niet binnen roken en zeker niet voor mijn meisie die zelf long problemen heeft zoals astma en group .
ook familie en vrienden verzoek ik om buiten te roken en als ze daar noiet eens mee zijn en messchien l*llig gezegt trap ik ze buiten mijn kind is het belangrijkste voor mij dus ben er ook zuinig op .
een huis dat van jouw is moet voor je kind een gezonde leefomgeving zijn
dus hebben mensen dat maar te accepteren en anders hebben ze gewoon pecht
ook zal ik nooit bij andere mensen in huis roken ook al mag dat van hun wel ik zal altijd buiten roken en anders rook ik gewoon even niet .

en dat van cafe s ook al komt deze topic van 2006 wil ik er toch even op reageren
ik ben het zelf niet eens met de regeling die het cabinet heeft opgelegt niet mee
eens een kroeg is van ouds af aan al zo het bestaad eigelijk uit roken drinken dansen gezellig kletsen en met vrienden samen zijn
ik ben het er wel mee eens dat het in eetgelegenheden en dicotheken wel een verbod op het roken gelegt een dicotheek is groot genoeg voor een arparte rook ruimte en met eetgelegenheden ik vind het zelf ook niet pretig als mensen onder het eten zitten te roken ook al rook ik zelf .
de kroeg bazen hebben ook gelijk dat ze nu veel klanten verliezen door dit gedoe
een kroeg is een kroeg en die hoort zo te zijn zoals is en was .

gr de mama van leyla

veronique daniels