Roggelen

Hallo,

Ik heb een vraag onze zoon 6maand roggeld eigenlijk altijd. Zijn longetjes zijn schoon en de dokter en CB zeggen dat dit van de voeding komt en dat het slijm boven in de luchtpijp zit. Wie herkent dit. Hij krijgt Friso al vanaf het begin. Heb nog nooit andere voeding gebruikt omdat dit me goed bevalt.

Groetjes Monique mama van Marijn

Gewijzigd door - pranger7 op 14 Oct 2008 19:56:36

Een kindje wat ik ken bleek achteraf een allergie te hebben. Heb je huisdieren?

Groetekes, Sje

Hoi,

Onze dochter doet dit ook. Is het al lang?
Bij onze dochter nog maar net, dus ik denk dan aan een verkoudheid ofiets.

Kindje van vrienden had het ook en opeens met 8 maanden was het over.

Kan idd een allergie zijn, maar is bij die kleintjes erg moeilijk om aan te tonen.

Wel goed in de gaten blijven houden en als het erger wordt gelijk aan de bel trekken.

we hebben geen huisdieren. Dokter en Cb hebben het niet over een allergie gehad.
Het is ook niet dat hij er last van heeft maar was benieuwd of er meerdere bekend mee zijn. Maar ik hou het wel in de gaten of het niet erger wordt of veranderd.
Bedankt voor de reacties

9 maanden banner

Monique

mijn zoontje van precies 3 maanden doet het ook heel vaak… het liefst zou jij dan zelf even die ‘rochel’ eruit willen hoesten voor hem… maar helaas…

volgens het cb gaat dat vanzelf over… en ik moet zeggen dat het hier wel minder wordt hoor… je kan er gewoon verder echt niks aan doen… heeft hij er zelf hinder van denk je?

Tijs van 8 maanden heeft dit ook sinds een week, nog nooit eerder gehad. Hij heeft ook erg moeten hoesten (verkouden), mss dat het nu los zit, dat het daarom zo pruttelt?

Hoi Monique,

Fréderique rochelt al vanaf haar geboorte en als ze niet rochelt heeft ze bijna altijd wel exceem. Allergietest heeft niets uitgewezen. De ha heeft ons gezegd dat het hoogstwaarschijnlijk een soort van kinderastma heeft. 50 % groeit hier weer overheen. De rest gaat over naar normale astma. Ik weet niet of Marijn ook exzeem heeft, anders lijkt het hier ook wel heel veel op.

Marleen (trotse mama van Fréderique)

Marijn heeft geen last van exzeem. Hij krijgt op dit moment maar 2 flesvoedingen meer en ik merk dat het nu al aardig minder wordt. Zal dus ws van de flesvoeding komen.
Marijn zijn schema ziet er ongeveer zo uit:

8:00-8:30 fles 180/6 met rijstebloem
11:30 1 1/2 broodje met thee
14:30 vers fruit met liga of potje en diksap
17:00 warm eten met yoghurt
19:00-19:30 fles 180/6

Groetjes Monique

9 maanden banner

Monique