hallo meiden,
djayden ‘roggelt’ steeds maar is niet verkouden,op een gegeven moment gaat hij hoesten omdat het roggelen hem gaat irriteren.
heeft iemand dit ook wel eens gehad bij zijn babietje?
Djayden is 3 maanden.
gr diana
hallo meiden,
djayden ‘roggelt’ steeds maar is niet verkouden,op een gegeven moment gaat hij hoesten omdat het roggelen hem gaat irriteren.
heeft iemand dit ook wel eens gehad bij zijn babietje?
Djayden is 3 maanden.
gr diana
Hoi Diana,
Heeft Djayden het ook benauwd, last van de ademhaling?
Ik dacht misschien heeft hij astma?
Wil je niet bang maken ofzo maar ik tikte bij google: roggelen bij babys
in en toen kwam ik hier terrecht: astmafonds.
Als Djayden deze symptonen heeft dan zou dat kunnen.
Zou maar even langs de dokter gaan dan heb je zekerheid.
Het kan natuurlijk ook zijn dat ie een koudje heeft gevat en verkouden
is.
Laat je nog even horen wat de dokter zei.
Sterkte ermee! Zal aan jullie denken.
Groetjes Heleen.
Gewijzigd door - Asje op 25 Nov 2007 21:17:30
hoi
hij heeft het niet benauwd en lijkt ook niet verkouden.
we hebben wel huisdieren en ik dacht,misschien is hij wel allergies ofzo voor huisdieren?
ik kijk het nog even aan,moet volgende week toch naar de dokter,dus dan kan ik het direct aankaarten.
de reden dat ik zo ontzettend moe ben ,ook door de gebroken nachten natuurlijk,en dat ik mezelf niet ben is ook bekend nu;mijn schildklier werkt niet goed dus nu heb ik dat er ook nog bij maar beter dat er een oorzaak is vastgesteld.
gr diana
luca heeft dit ook gehad toen hij zo oud was, veel los slijm enzo… wij hebben ook een poes, toen twee, maar volgens de huisarts was dat t niet. Maar ik zou gewoon even langs gaan!
He wat goed dat je weet waarom je zo moe bent! Wel super vervelend natuurlijk, maar nu weet je de oorzaak. Zijn daar medicijnen tegen?
Huisarts kan zeker geen kwaad, heeft hij dit voortdurend of is dat tijdelijk ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
hoi
tegen de schildklier zijn wel medicijnen denk ik maar sta eerst even onder controle.
en het roggelen heeft hij een paar keer per dag.
groetjes diana
hoi,
nou hijklinkt verder niet verkouden,maar misschien is het dan wel opkomst hoor
gr diana
Hoi,
Ik zou zeker ven naar de arts gaan. Het heerst enorm en wie weet krijgt hij wat zodat het zo over is.
Succes
Hoi Diana,
Altijd het zekere voor het onzekere nemen en ff navragen, maar bij ons was het niets. Toen Zoë klein was bleef de melk een beetje in haar keel “slijmen” en daardoor kreeg je zo’n raar geluid wat pas wegging als ze hoestte, maar als ze zo klein zijn, hebben ze dat zelf niet door. Ze kunnen hun keel niet schrapen zoals wij.
Nu heeft ze het met fruithapje eten nog weleens, dat fruit is ook een beetje slijmerig.
Hopelijk is het dit bij jou ook, als het na het eten is steeds dan kan dat wel.
Groetjes,
Inge