Roerbakgroente

nog een vraag over eten…
mag ruben ook roerbakgroente of is ie daar nog te jong voor…
wij eten namelijk vaak roerbakgroenten…heerlijk!
dus het zou dan wel makkelijk zijn als ruben die ook mag hebben!
er zit vanalles door van paprika totwortels en van prei tot bonen. en mais…kortom vanalles…

spruiten en prei eet ie ook, gaat helemaal goed en hij vind het geweldig lekker!

groetjes!!

karin

eet hij de spruiten en prei ook geroerbakt??? of gewoon gekookt
Gekookt is toch wat makkelijker te verdragen dan gewokt

Wij wokken ook veel hier Ik deed het altijd zo dat ik een portie vd roerbak groente apart hield en dat kookte ik voor onze zoon tot het gaar was Dit was afhankelijk van wat er in zat Maar zelfs de champignons kookte ik mee

Vanaf 1 jaar eet hij ook uit de wok mee
Misschien lukt het wel hoor Maar ik wou het risico niet nemen en op deze manier gaf het ook weinig xtra werk eigenlijk
Gr
Linda

Karin,

Hier heb ik nooit bij nagedacht eigenlijk maar Rens at vaf 6 maanden al wel eens roerbakgroenten( door de macaroni) en dit is altijd goed gegaan. Gelukkig wel want daar zat ook prei in. Bedacht me laatst dat hij dan ook wel gewoon prei kon hebben. gaat heel goed. Hij heeft nu prei rode kool hutspot en spruiten gegeten en dat ging allemaal prima. Ik zou het gewoon proberen. Als hij ook tegen spruiten en prei kan zalm het wel goed gaan neem ik aan.

Groetjes ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

sruiten en prei zijn gekookt…

het leek mij ook dat dat wokken iets zwaarder op zijn maagje zal vallen…
maar het zou natuurlijk wel makkelijker zijn!.

wat ik wel kan doen is de tip van linda…een beetje van de groente apart houden en dat koken tot het gaar is…

ik ga het gewoon eens proberen, dat wokken, tis ook niet zo dat ie dat dan elke dag krijgt…als het goed gaat is het mooi en anders kook ik het gewoon voor hem!

groentjes!

karin

Hoi Hoi
Ik heb het ook niet lang gekookt hoor Ben met een maand of 10 overgestapt naat gewoon eten
Maar hutspot ect is ook gekookte uien
Ik deed het altijd zo Waterkoker aan zetten
Steelpannetje op t vuur groente erin Gekookt water erover en koken maar
Ondertussen ons eten wokken etc dan was zijn eten gaar als ons eten ook klaar was
Prakken en aan tafel met zn allen
Eet smakelijk
Oja wij hebben ook zo’n lekkere kliko die alles eet Salami spruiten zuurkool enz
Lekker he

Gr Linda

[img]http://lilypie.com/pic/2009/10/31/YP40.jpg" width=“57” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb2m.lilypie.com/5U0Qp1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Lilypie Pregnancy tickers

@ linda…heerlijk is dat als ze alles lusten!
hebben we wel geluk mee…sommige kids lusten helemaal niks!
misschien krijgen die van ons daar ook nog wel last van…maar dan weten we zeker dat het uitproberen is van hun!

groetjes!

karin

Roerbakgroente is geen probleem hoor.
Misschien wel iets langer door roerbakken dan je normaal doet.
zodat het net iets zachter wordt.

M.

haha mooi!
heb het gister toch maar gekookt en hij vind het heerlijk!
zat er zelf ook al over te denken om het gewoon eens te proberen!

groetjes!!

karin