Rode wangen

Nanik heeft sinds een tijdje hele rode wangen. Ze voelen ook warm aan.
Eerst dacht ik dat het door de verwarming kwam maar ze heeft het ook als die niet aan staat. 's Ochtends als ze wakker wordt heeft ze het nog niet en dan langzaamaan komen ze tevoorschijn. Ze heeft er geen last van volgens mij (niet ziek ofzo) en ik zie ook geen aanwijzing dat er weer een tandje aankomt.

Weten jullie wat waar dit vandaan komt.

Bianca

Heeft ze ook koorts? Hier zijn haar wangetjes wel rood en waarschijnlijk komen de eerste tandjes door. Misschien heeft Nanik een klein beetje verhoging.

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

ja hoor tandjes!

hier ook erg rode wangen, gisteren op cb vertelde ze dat er de eerste tandjes in aantocht zijn.

ze begint er nu ook last van te krijgen.
weet iemand hoelang het duurt voordat ze er door zijn?

hopelijk heeft nanik er geen last van

groetjes gytha

nee ze heeft geen koorts en is niet ziek en inmiddels heeft ze al 6 tandjes maar kan best dat er weer een tandje aankomt hoor maar bij de andere 6 heeft ze geen rode wangen gehad. Het is ook al een paar weekjes en de ene dag erger dan de andere

Hallo,

Zijn waarschijnlijk tandjes. We zien ze niet altijd komen. Maar zou toch beetje letten op verhoging omdat we vaak kwaaltjes op tandjes schuiven.

Gytha,

In het beste geval zijn ze er in een weekje door, maar het kan ook enkele weekjes duren…

Groetjes,

Tamara

Dat het wel enkele weken kan duren, weten wij nu ook. Anna is nu al een paar weken bezig, maar het zet niet door. Wel witte plekken op het tandvlees, rode wangetjes, hangerig optijden, soms niet goed slapen, veel kwijlen, veel op handjes/vingers sabbelen, enzovoort!

Van mij mogen ze er nu wel een keer uit!! Heb al wel spulletjes gekocht om het een beetje te verlichten.

Groeten,

Judith

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

hoi hoi,
Het kunnen de tandjes of kiesjes zijn!!
Chelsea had voor ze een jaar werd alle 4 de kiezen al!!
Maar het kunnen ook winter- wangetjes zijn, dat heeft Chelsea ook!!
Zijn de wangentjes ook droog, want dan kan dat ook!! Chelsea heeft altijd rode wangentjes!!! Groetjes mama Esther

Hoi,

Anne heeft juist rode wangen als ze weer moe wordt.
Anne is met 1 1/2 uur weer moe en zodra ik dat zie leg ik haar op bed.
Heeft nog geen last van tandjes die doorkomen.

Groetjes Heleen, mamma van Elke 2 1/2 en Anne 22 week

Het komt af en aan bij Nanik. Soms heeft ze het dagen achter elkaar niet en nu heeft ze weer rode wangen. Geen tandjes ofzo en geen koorts.
Ik weet het ook niet maar ze heeft er geen last van ofzo.

roxanna heeft ook rode wangen maar geen tandjes en geen koorts, soms heeft ze het niet maar vaak wel, weet niet wat het is.
liefs patricia

Hier idem dito. Ik denk toch dat het winterwangetjes zijn, of idd tandjes, maar ook altijd rode wangen, zelfs al zit ze binnen. Ook wel droog, dus ik denk winterwangetjes hahahahaha Staat wel heel lief hoor, maar ook hier pas 2 tandjes dus die kunnen het ook zijn. Ik weet het niet. Ze heeft er geen last van dus maak me niet zo druk (van de rode wangen dan he). Van tanden heeft ze wel heel veel last en duurde ook heel lang. Ze kwamen pas met 10 maanden door.
Gr. Natasja

hier ook zo.
rode wangen, soms 1 rode wang.
Heeft geen koorts of last van.
Kunnen tandjes zijn want die zijn ook nog niet door.
Geen iedee wat het zou kunnen zijn. Ze is dan ook niet moe ofzo, want ze wordt er soms mee wakker.

groetjes Gytha

Hoi Bianca,

Zoë heeft dit inderdaad ook vaak maar bij haar zijn het steeds andere dingen:
tandjes
slaap
op 1 kant liggen slapen
van de kou
Het laatste is op het moment geregeld, ze heeft een nogal droge gevoelige huid en reageert vaak op temperatuurwisselingen buiten. Een beetje vaseline helpt hier goed of de crème van Weleda (weer en windbalsem heet ie geloof ik)

Groetjes,
Inge

Thomas heeft de laatste weken ook steeds rode wangetjes. Denk dat het van de kou komt, af en toe voelen ze ook wat droog aan en dan smeer ik ze in met babycrème van Natusan: werkt prima Misschien komt er ook wel een tandje aan, dat zou nummer 8 al worden! Ik wacht af…

Marlous xxx