Rode vlekken?

Mijn dochter van 4 maanden zit sinds vorige week onder de rode vlekken. Ben hiermee naar de huisarts geweest en zij vertelden mij dat het een allegische reactie was op een verkoudheidsvirus.
Nu, een week later, zijn de vlekken nog steeds niet weg en lijkt het zelfs weer erger te worden (verkoudheid is er overigens ook nog).
Mijn dochter zelf is er vrolijk onder, heeft geen koorts en drinkt goed, maar vroeg me af of er meer moeders zijn die dit herkennen.

Allereerst welkom op dit forum!! Gezellig dat je met ons mee komt babbelen!

Over de vlekken kan ik helaas niks zeggen, ik heb dit zowel bij Nikki als bij Lisa nog nooit meegemaakt terwijl ze een verkoudheid hadden. Maar als ze gewoon goed te pas is, geen koorts heeft en goed drinkt, zou ik me niet zoveel zorgen maken. De vlekken verdwijnen ws vanzelf!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

mijne had dat alleen als hij het te warm kreeg. kan nog steeds niet tegen te warm aankleden en slaapt altijd maar met 1 deken. heeft ook 1 keer grote rode vlekken in zijn gezicht gehad maar voordat ik bij de ha kwam was het al bijna weg…mij werd ook verteld dat het een virus kon zijn. was verder niet ziek geworden of verkouden. zou niet weten waar het dan aan ligt. ik zou gewoon nog eens langs ha gaan…kan ook koemelkallergie zijn…weet er niet veel van maar geloof dat ze dan ook vlekken krijgen???