Rode vlek/blaasje op oren

Hoi,

Ik heb even een vraag!
Seth is al erg lang elke keer bezig met zijn hoektanden. Nu heb ik het idee dat ze nu echt door gaan zetten: Hij is wat vervelend, en heeft een loopneus.
Nu heeft hij ook 2 rode vlekken op zijn oren. 1 op de ene, en 1 op de ander. Op dezelfde plek op zijn oor, aan de rand van zijn oorschelp.
Het lijken een soort muggenbulten (zijn het naar mijn idee niet), maar zijn iets paarser.
Heeft dit ook met tanden te maken, of is het iets anders?

Liefs, Anne

Update: Hij heeft gister zo vaak langs zijn oren gewreven, dat die plekjes helemaal opgezet zijn. Er zijn zelfs een soort blaasjes opgekomen, die hij op sommige plekken ook alweer opgehaald heeft.
Ik hoop dat hij er nu echt vanaf blijft!
Verder is hij nog kwijleriger en snottiger dan gister…

Liefs, Anne

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/N69Cp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - lalala op 05 Aug 2010 08:51:11

mijn zoon had een paar dagen geleden ook bulten op zijn oor en na twee dagen was zijn oor twee keer zo dik aangezien hij al ruim2.5 is lag het duidelijk niet aan de tanden.hij was verder ook niet ziek maar het jeukte wel heel erg
denk toch dat het hier om muggenbulten ging want het is nu ook gewoon zelf weer weg getrokken.

before you judge me, try hard to love me

Denk dat dit inderdaad door de tanden komt. Als ze bij morgan echt op het punt van doorkomen staan dan worden of haar oren of haar wangen rood en inderdaad een neus die blijft lopen.

Groetjes,

Michèle

ja dit is voor mij wel herkenbaar,
Rico heeft ook altijd van die verdikte oren lijkt wel als hij tanden/kiezen kreeg. eigenlijk vooral met de hoektanden en de laatste kiezen.
Hij was daarbij ook erg moe zat de hele tijd aan zn oor en aan zn haar wreef door zn gezichtje en had een gigantische verstopte neus (ja door die amandelen ging het niet lopen)
En kwijlen maar dat doen ze zoiezo allemaal niet?
sterkte met het doorzetten, Het is niet leuk! geef m maar een gigantische knuffel van Digivriendje Rico

Even in de gaten houden Anne of hij er last van heeft, en of hij er aan krabt ofzo.
Die tanden willen echt niet komen bij Seth hè arm mannetje.

Wij zijn sinds maandag klaar hallelula

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Nee, het is echt drama!
Hij heeft van 12.00 tot 13.00 uur geslapen, en nu is hij weer wakker, maar totaal niet uitgeslapen.
Heb hem maar even op de bank gelegd en de tv aangezet… want naar buiten gaat ook nog niet lukken met die regen.

Ik denk inderdaad dat het van zijn tanden komt. Hij had net ook wat verhoging.
En er zitten echt flinke bulten aan de bovenkant.
Nou ja… vandaag maar even rustig aan doen!

Liefs, Anne

als het echt bulten worden zou ik toch is langs de ha gaan anne, misschien is het wat ontstoken.
doordat ze tandjes krijgen is hun weerstand ook minder, dus ook vatbaarder voor oorontsteking/verkoudheden e.d.

quote:

Update: Hij heeft gister zo vaak langs zijn oren gewreven, dat die plekjes helemaal opgezet zijn. Er zijn zelfs een soort blaasjes opgekomen, die hij op sommige plekken ook alweer opgehaald heeft.
Ik hoop dat hij er nu echt vanaf blijft!
Verder is hij nog kwijleriger en snottiger dan gister…

Liefs, Anne

Nu is aan de ene kant, het blaasje helemaal open gegaan, en er is een korstje op gekomen. Aan de andere kant is het nog een soort blaar. Moet ik hier iets mee doen? Iets op smeren, of afdekken?

Liefs, Anne