Hoi ,
Mijn dochtertje van net 2 mndjes heeft sinds 2 weekjes allemaal kleine rode builtjes op haar gezichtjes,voelt ook een beetje ruw/droog aan.
Wie heeft dit ook gehad mijn haar zijn of dochtertje ?
Groetjes sanne
Hoi ,
Mijn dochtertje van net 2 mndjes heeft sinds 2 weekjes allemaal kleine rode builtjes op haar gezichtjes,voelt ook een beetje ruw/droog aan.
Wie heeft dit ook gehad mijn haar zijn of dochtertje ?
Groetjes sanne
Erik had dat ook en nu af en toe nog. Bepanthen erop smeren werkte goed of gewoon vaseline. Zolang ze er geen last van heeft, kan je ervan uitgaan dat het niets te betekenen heeft.
Groetjes,
M
Dani heeft ook vaak rode/droge wangetjes en soms zitten er ook kleine bultjes op. Bij hem lijkt het erg op een droge huid. Hij heeft er zelf geen last van. En net als Mriek smeer ik ook met Bepanthen ofzo.
Die kleine bultjes zitten bij hem ook weleens op zijn armpjes of beentjes.
Ik weet niet of je zijn gezichtje met zeep wast of bijvoorbeeld met billendoekjes weleens schoonmaakt? Misschien heeft hij een gevoelige huid.
Maar zolang hij er geen last van heeft zou ik het een beetje vettig houden en je kan het de volgende keer bij CB even laten zien.

Die bultjes kunnen ook duiden op hormonen die ze tijdens de zwangerschap meegekregen heeft, die er nog uit moeten heb ik ooit begrepen.
Krijgt ze borstvoeding? Dan zijn het hormonen die via de moedermelk meekomen.
Alle baby’s krijgen op een gegeven moment bultjes en puistjes in het gezichtje. De een meer dan de ander, maar gave gezichtjes houden ze in die eerste maanden niet.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 06 Dec 2009 19:44:54
Kan ook babyacne zijn. Als het niet heel droog is eromheen, lijkt het me baby ance. Heeft Nora ook gehad en het was met een maand of anderhalf weer over. Ik gaf toen inderdaad borstvoeding, dus dat zijn dan ook hormonen die ze van mij meekreeg. Bizar eigenlijk als ik eraan terugdenk…