wel vervelend dan! zo kan ik elke week thuis zitten met hem wordt mijn baas ook blij om:S nu gaat mijn man een keer thuis blijven met hem.
vandaag zijn we toch maar naar de hapost geweest hij had 39,9 graden koorts en huilde de hele tijd…wilde niks eten en drinken etc. kwamen we daar aan en begon meneer opeens vrolijk te doen en maar lachen en babbelen tegen de mensen in de wachtkamer jeeeeeeeeeetje ik werd wel gek! nou zoals je kunt raden zijn we gauw weer naar huis gestuurd met hij moet gewoon uitzieken. had ook niets verwacht maar hij had keelpijn zoals ik al vermoedde en die rode vlekjes stelden niks voor zei de arts…je kunt er een soort van met je vingers op drukken als ze dan wit worden dan is het niets ernstigs gewoon warmteplekken. nou dan weten we dat ook voor de volgende keer!
hij heeft tevens erg last van zijn luieruitslag mag er bijna niet aankomen zo zielig! en ook heeft hij bijna niets geslapen tot 19.00 uur. ik heb hem uiteindelijk in de wipstoel gelegd en even heen en weer gewiegd toen was hij binnen no time weg maar werd ook na tien minuten weer wakker! dat schoot ook niks op dus
later in de middag kwam ik beneden en zag ik dat hij op de borst van papa in slaap was gevallen aaaaaaaaaaaah Meric is totaal geen knuffel kind maar dit was dus echt zo schattig! heb gelijk een paar fotos gescored! hihihi
nu ligt hij zalig te slapen eindelijk. hoop dat het al met al snel over gaat. ik heb maar de gastouder afgebeld ze zegt nou je mag hem best brengen hoor…nou snap ik wel dat ze gewoon geld wilt verdienen maar alleen al die tranen en dat pruimlip als ik de keuken in loop geeft mij het gevoel dat hij op dit moment alleen bij papa en mama wil zijn verder niemand! dus hij blijft gewoon thuis![]()