Robinnetje

Hai!!

Ik realiseer me net, dat ik al een aantal topics in 0-1 jaar heb gezet, terwijl Robin al een jaar geweest is…niet zooo erg natuurlijk, maar daardoor realiseer ik me nu wel ineens dat hij echt geen baby meer is!!! (zucht…)

Maaaar wat ik wilde zeggen:

HET IS GELUKT!! ROBIN HEEFT NU OFFICIEEL GEEN SPEEN MEER!!

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas

Robin

Hey, goed zeg!!!
Heeft dat je veel moeite gekost? (dat van die speen bedoel ik )

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

quote:
(dat van die speen bedoel ik

haha…het hele eerste jaar was anders ook best vermoeiend hoor…

Die speen wilde ik al een tijdje kwijt. We zijn vorige week begonnenmet afbouwen. Eerder kreeg hij hem nog altijd (!) Maar dat werd dus alleen nog in bed en in de buggy. Hij vind dat heerlijk in de buggy, gewoon lekker zitten en turen maar… Nu hebben we gewoon in 1 keer de speen weggehaald. Hij doet nu 2 vingers in zijn mond ( net als zijn grote broer…), leer ze dat maar eens af!! Eigenlijk gaat dat best goed.
s’Nachts is het wel lastig hoor…als hij wakker wardt, meestal 1 of 2 keer op een nacht, krijgt hij even een speentje, en dan slaapt hij weer verder. Maaar nu doen we dus geen speen meer. We laten hem nu gewoon liggen. Dan huilt hij 10 min. en gaat weer slapen. Gaat vast ook wel weer over

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas

Robin

knap hoor, kan je effe komen en Vic trainen??
Die heeft in mijn week vakntie zijn oude speen weer gevonden en tja daar sjouwt ie nu dag en nacht mee, ben toch alweer 2 wken thuis helaas…

groetjes Kim, mama van

en

Ja maar Kim, Thomas doet wel 2 vingers in zijn mond nu hoor! Dat is ook niet goed! Hij heeft al een behoorlijke overbeet. ( Ik heb de orthondontist al in onze nieuwe verzekering opgenomen…haha) Nu kunnen we de spenen in elk geval niet meer kwijt raken!!

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas

Robin

hey charon,
wat goed van je jongetje he?
wat wordt hij alweer groot.

Groetjes Christa, mama van

Hey Charon.

Wat harstikke goed van Robin!!
En ja ze groeien snel hé voor je het weet zit hij straks in de topic’s van 4-6

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Wat een grote jongen!!
goed hoor!!
Demi heeft helaas nog steeds haar duimpje…

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Zo wat goed!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

hai charon
wat heb jij een kanppe vent zeg!!
goed hoor robin!!!
lieve groet van Janneke en hannah

Ja, gaat snel hoor! Voor je het weet zijn ze groot!

Groetjes Mariska,
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin