Robin heeft waarschijnlijk een liesbreuk

Hoi meiden
Ben net terug van het cb
Daar heeft de arts een bult in zijn lies gevonden
Ze vertelde dat het misschien een liesbreuk is
moet straks om 11.40 bij de huisarts komen voor verder onderzoek
Ik schrok heel erg en door die rot hormonen liep ik dus te janken op het cb
Hij moest ook zijn bmr en men c prik hebben
Wat heeft mijn ventje gehuild en mama net zo
weet iemand meer over een liesbreuk ???
Moet hij echt dan geopereerd worden
Ik hou jullie wel op de hoogte

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Pffff…wat vervelend joh!
Ik heb er wel van gehoord maar zou helaas echt niet weten of ze daar persé aan geopereerd moeten worden. Volgens mij wel…

Heel veel sterkte straks bij de huisarts en je houdt ons op de hoogte hè!!

Groetjes, mamma van Stephan

Heb ff gauw gekeken voor je.
Hier staat het één en ander.

http://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=ziektebeelden&item_id=364&ziektebeelden=ziektebeeld_item

Succes!!!

jeetje zeg,weet er helaas niks vanaf nooitmee gemaakt sterkt iig

Hoe was het vanmorgen verder bij de huisarts gegaan???

Jeetje meis, kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent en dat met al die hormonen er nog bij. PFFFFFFFFFFFFF hoe was het bij de huisarts ?

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ja, schrikken joh. Kika is aan een liesbreuk geopereerd en ik moet zeggen, het is me alles meegevallen. Ze hebben een heeeel klein sneetje gemaakt en hebben over het gaatje in de lies een soort membraampje gezet (schrijf je dat zo?).

Dat duurde maar 10 minuten en toen was ze alweer terug. Alleen het onder narcose gaan is iets minder. Kika is twee keer geopereerd en ik vond het niet zo erg haar onder narcose te zien gaan. Viel me ook alles mee.

Ik hoop je wat ontzenuwd te hebben. Het is natuurlijk niet leuk, maar als hij geopereerd moet worden dan zal je zien dat het je alles mee zal vallen.

Succes en huil maar lekker, dat lucht op!

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Nou sterkte met Robin enne hoe is het bij de huisarts gegaan. Moet hij geopereerd worden of kan het nog afgewacht worden? Heeft hij er veel last van?

Ik heb er geen ervaringen mee.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

He wat vervelend! Ik kan je helaas ook niks wijzer maken, maar je bent inmiddels bij de ha geweest, en die heeft je waarschijnlijk alles erover kunnen vertellen.

sterkte ermee in ieder geval.

Mo

he sterkte met je mannetje!

groetjes Kim, mama van

en

Hoi hoi
Nou de huisarts heeft het bevestigt het is een liesbreuk
En dit kan alleen verholpen worden met een operatie
Dus maar meteen de eerste afspraak gemaakt bij poli chirurgie en dat is op 31 maart om 13.15
We hopen dat hij zo snel mogelijk geholpen kan worden natuurlijk
Ik zie er nu al als een berg tegen op
We hebben niks aan hem gemerkt en we denken zelf als Robin op het cb niet zo overstuur was had die arts het ook niet gezien
Bij de dokter was het ook even huilen maar daar mocht hij blijven staan en dat vond hij goed
Daarna kreeg hij nog een speelgoed je van haar en het verdriet was voorbij
Nu is het dus maar afwachten tot 31 maart en Robin natuurlijk een beetje in de gaten houden als ik merk dat hij pijn heeft zit ik bij de huisarts
meiden bedankt voor jullie antwoorden
hij ligt nu lekker te slapen en hoop dat dat zo blijft
en natuurlijk hou ik jullie op de hoogte wat er verder met mijn kleine ventje gebeurt
gisteren vond ik hem zo grote vent maar nu ik weet van de operatie is het zo klein prulleke in mijn ogen

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Hè jeetje dat is niet leuk voor Robin.
Heel veel sterkte.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hè bah, dus toch…
Kan me voorstellen dat je er als een bérg tegenop ziet hoor!

Sterkte!

Heel veel sterkte ermee!! Gelukkig kan het verholpen worden, maar ik kan me voorstellen dat je er erg van geschrokken bent!!

ach arme ventje wens jullie heel veel sterkte er mee .dikke knuffels voor robin van tanja

groetjes marielle mama van tanja

Och, wat vervelend om te horen dat Robin geopereerd moet worden. Onvoorstelbaar wat er dan door je heen gaat. Je kleine ventje onder narcose… Heel onwerkelijk.

Sterkte voor jullie allebei!