Natuurlijk wil ik ook even pronken met mijn twee spetters hihihi
Gewijzigd door - robin en maaike op 28 Sep 2005 10:02:31
Natuurlijk wil ik ook even pronken met mijn twee spetters hihihi
Gewijzigd door - robin en maaike op 28 Sep 2005 10:02:31
quote:Inderdaad, ik hou dat uitstervend ras in leven hihihi
Jaaaaaaaaaa leuk hoor. Hebben ze beide rood haar ?
Leuke kids!
Heeft Robin al lang een bril? Mijn zoon van 4,5 heeft sinds een halfjaar een bril en moet nu ook 7,5 uur per dag zijn oog afplakken ivm een lui oog.
Leuke kindjes heb je
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word
Wat een leuke foto’s zeg!
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
quote:Robin heeft nu twee jaar een bril en momenteel moeten we zijn oog drie uur per dag afplakken. De oogafwijking is van Robin niet zo groot dus met sporten doet hij zijn bril af anders zitten we elke week bij Hans Anders. Heeft je zoon een hekel aan de bril en pleisters?? Roop in het begin wel maar op een gegeven moment ging die er aan wennen want het plakken doen we al een jaar of vier. In de zomer zijn die pleisters wel rot want dan plakken ze minder door het zweten. Je hebt momenteel wel gave monturen voor de kinderen. Nu heeft hij een montuur met twee kleuren, blauw/oranje en dat staat gaaf bij hem met zijn oranje haren hihihi
Heeft Robin al lang een bril? Mijn zoon van 4,5 heeft sinds een halfjaar een bril en moet nu ook 7,5 uur per dag zijn oog afplakken ivm een lui oog.
Groetjes Maartje
Inmiddels is Maaike een dame van ruim 10,5 maand oud dus hier een verse foto van haar
" Een kind wordt pas echt groot, als het stopt met vragen waar ze vandaan komt, en weigert te vertellen waar het naartoe gaat…"
Gewijzigd door - robin en maaike op 22 Jan 2006 23:56:48
aaaach wat een schatje zeg.
lekkere meid hoor!
groetjes christa mama van diantha
[URL=http://imageshack.us][/URL]
Echt leuk dat rode haar! Vroeger werd je gepest met rood haar, ik denk dat dat nu wel anders is!! Ze zullen aanbeden worden, omdat ze zo zeldzaam zijn!!!
Leuke foto’s!!
groetjes charon