Robbin komende dinsdag voor 't eerst

naar het Thuishuis gaat… Pffff, nog maar amper 12 weken en dan al naar de opvang… heb het er nu al moeilijk mee!!! Gelukkig gaat hij samen met zijn grote zus, maar afscheid nemen van de tijd thuis valt me zwaar.
Nog een paar daagjes thuis en dan begint het tweede grote loslaten.

Met zegt ook niet voor niks: Bij de bevalling begint het al… loslaten. Dat duurt je hele leven…

Heftig hè…alvast heel veel succes

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Robbin veel plezier toegewenst op Thuishuis.
En Mamariska jij veel succes met loslaten, maar 's avond dan even een extra knuffel geven aan beide kinderen

hoi,
herkenbaar!
sam gaat a.s. maandag (9,5wk oud) voor t eerst naar het KDV, heb erge pijn in mijn buik ervan! gelukkig ben ik nog 3 weekjes vrij en kan ik het (meer voor mezelf denk ik) rusitg opbouwen. we beginnen maandag maar eens met 2 uurtjes denk ik
ik had het er bij emma de eerste keer minder moeilijk mee, die was ook een stuk ouder (7maanden). Maar zij heeft het heeeeel moeilijk gehad met wennen, misschien dat ik door die ervaring het wel wat moeilijker vind nu.
en ik vind het ook moeilijk omdat hij nog zo klein is! zo hulpeloos en afhankelijk van wie er zin heeft om hem aandacht te geven… gelukkig wel hele lieve juffies!!

groetjes

Altijd weer spannend…succes!

Groetjes,
Sandra

@Ruben, Veel plezier morgen, ik heb het heel leuk gehad vanochtend op het KDV!
liefs Sam

Robbin heeft het heel leuk gehad bij de opvang. Morgen ga ik weer echt aan ;t werk… nog niet echt zin maar zal wel goed komen!

Wat fijn dat hij het leuk heeft gehad. Succes morgen!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”