Ritme weg

Hallo,

Ons meisje had een vast ritme, maar sinds een paar dagen wordt ze rond half 5 ipv 7 uur wakker en vraagt ze om eten. We geven haar nu terug rond 23 uur nog een flesje, maar dit helpt niet. Iemand tips om haar terug op haar oude ritme (laatste fles rond 21 u en dan slapen tot 7 u) te krijgen?

Groetjes,

Tamara

hoi tamara,

Kan zijn dat ze een groeispurtje heeft. en meer honger heeft.
lieke donk bijna nooit de flessen leeg en nu sinds een week tot op de bodem!!!
Dus volgens mij een spurtje.
Maar wel lastig dat ze zo vroeg wakker is. kun je haar geen speentje geven om het nog iets te rekken??? pff moeilijk hoor. maar ik vindt als een kindje snacht’s echt honger heeft heeft ze het nodig.

succes groetjes gytha

Hoi,

Anne is een enkele keer ook om 5 uur wakker en soms nog eerder.
Wij doen bij haar de speen in en vaak slaapt ze nog weer verder.
Als ze hem weer uitspuugt dan heeft ze honger denken we en dan
maken we een fles voor haar en leggen haar weer terug.
Dit is gelukkig niet elke dag.
Heb je het al geprobeerd met de speen?

Groetjes Heleen

Hallo,

Speentje hielp niet, ze had echt honge. Maar vannacht heeft ze weer geslapen tot 7 uur. Wel pas de laatste fles om 23 u gegeven. Nu heeft ze eigenlijk een fles meer dan anders, maar ze heeft het precies nodig. Blijkbaar kreeg ze niet genoeg meer binnen. Dus nu bijna 5 flessen, groentehap en fruithap. Maar als het een groeispurtje is regelt zich dat wel weer denk ik. Als ze het nodig heeft, geven wij het haar…

Groetjes,

Tamara

Hallo!
Mijn dochtertje had eerst ook een super fijn ritme en ineens was 't over. "'s Morgens heel vroeg wakker en meer huilen en jengerig. Shit…wat zou er met haar zijn?? Wij denken dat ze ook een groeispurt heeft gehad. Sindsdien zit ze nog maar op 4 flessen van 250cc. Fruit ziet ze nog niet zitten dus daar wachten we nog maar even mee. Ze is nu 4 mnd. en heeft gelukkig sinds 2 wkn. weer een nieuw, maar fijn, ritme te pakken. 'T regelt zich vanzelf wel weer,
Gr. Saskia

Hallo,

We denken hier ook dat het een groeispurtje geweest is. Ze heeft haar ritme terug, alleen valt haar laatste fles nu rond 22 u ipv 20 u 30. Maar dat is niet erg. Ze slaapt al terug door, dat is veel. Overdag is ze nu telkens 2 uur op en dan 1,5 uur slapen. Gek, dat deed ze daarvoor nooit. Hoogstens 2 keer een half uurtje. Maar zo krijg ik meer gedaan

Groetjes,

Tamara

Mijn dochtertje slaapt ook nog redelijk veel. 's Morgens 1 tot 1,5 uur en 's middags 2 a 3 uur. Heerlijk hoor! Krijg overdag thuis dus ook best veel gedaan. Soms vind ik het wel een beetje saai als ze in bedje ligt maar ben dan weer zo trots als een pauw als ik haar heerlijk tevreden in bedje zie liggen slapen!
Gr. Saskia