hoi
wat een dag wat een dag
gisteravond toen de boven buren naar de wc gingen hoorde wij de wc borrellen van morgen weer het zelfde.
ik ben om 10ur weg gegaan en was om half 12thuis.
de hele gang lag vol met riool water pis en poep ik wist niet wat ik zag ik keek in onze slaapkamer jah hoor ook een beetje senna dr kamer de halve kamer nat
gang kast jah hoor wc doche en zelfs de keuken waren nat
ook de woonkamer en speelkamer waren gelukkig niet helemaal nat
overal waar ik keek lag poep en pis wist niet waar ik het zoekken moest.
er kwam iemand om de wc door te spoelen maar liet alle troep lekker liggen.
van de verzekering kwam er een schoonmaak team die hebben alles wat nat was er uit gehaald dus heb geen zeil meer in de keuken en gangkast geen laminaat in de gang geen vloerbedekking in onze slaapkamer en die van senna de woonkamer en speel kamer hebben ze het laminaat laten zitten maar gaat er waarschijnlijk ook uit.
nu hebben ze een vocht trekker geplaats en die moet 24uur aanstaan maar hij maakt zoveel herrie dat die dus niet aankan als senna gaat slapen.
dat ding heeft nu 3uur aangestaan alleen nu heb ik een zere keel en ogen en mijn vriend zijn ogen zijn erg droog zou dat door dat ding komen???
zoja dan kan ik hier natuurlijk niet blijven met senna wat zouden jullie doen het is trouwens een huur huis.
owja het gaat zeker een week duren voor die vocht trekker er uitmag en dan nog 2 a 3 weken vor er weer iets anders op de vloer ligt.
groetjes divinia