Riool

hoi
wat een dag wat een dag
gisteravond toen de boven buren naar de wc gingen hoorde wij de wc borrellen van morgen weer het zelfde.
ik ben om 10ur weg gegaan en was om half 12thuis.
de hele gang lag vol met riool water pis en poep ik wist niet wat ik zag ik keek in onze slaapkamer jah hoor ook een beetje senna dr kamer de halve kamer nat
gang kast jah hoor wc doche en zelfs de keuken waren nat
ook de woonkamer en speelkamer waren gelukkig niet helemaal nat
overal waar ik keek lag poep en pis wist niet waar ik het zoekken moest.
er kwam iemand om de wc door te spoelen maar liet alle troep lekker liggen.
van de verzekering kwam er een schoonmaak team die hebben alles wat nat was er uit gehaald dus heb geen zeil meer in de keuken en gangkast geen laminaat in de gang geen vloerbedekking in onze slaapkamer en die van senna de woonkamer en speel kamer hebben ze het laminaat laten zitten maar gaat er waarschijnlijk ook uit.

nu hebben ze een vocht trekker geplaats en die moet 24uur aanstaan maar hij maakt zoveel herrie dat die dus niet aankan als senna gaat slapen.
dat ding heeft nu 3uur aangestaan alleen nu heb ik een zere keel en ogen en mijn vriend zijn ogen zijn erg droog zou dat door dat ding komen???
zoja dan kan ik hier natuurlijk niet blijven met senna wat zouden jullie doen het is trouwens een huur huis.

owja het gaat zeker een week duren voor die vocht trekker er uitmag en dan nog 2 a 3 weken vor er weer iets anders op de vloer ligt.

groetjes divinia

Das pas echte klote! Wat een troep moet dat geweest zijn! Veel sterkte!

Oh bjek, wat smerig! Kan me voorstellen dat je niet wist waar je het zoeken moest toen je thuis kwam.

Alle sterkte ermee.

Groetekes, Sje

Wat erg! Maar als het een huurhuis is, kunnen ze je dan geen vervangende woonruimte aanbieden tot het schoon en weer bewoonbaar is? Want dit is inderdaad geen doen. Sterkte meis, het klinkt afschuwelijk!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Oh wat erg zeg, ronduit vreselijk smerig.
Kan me voorstellen dat je niet wist waar je het zoeken moest.
Hoop voor je dat het snel is opgelost(zo te lezen duurt het nog wel ff, maar wie weet).
Veel sterkte ermee meid.

Gr Patries

bedankt voor jullie reacties
vanmorgen om 8ur de woningbauw gebeld en de gene die er over ging was niet in huis ik zou zo snel mogelijk worden t4erug gebeld.
om 10ur nog niks gehoord en leek mij een normaale tijd om te beginnen met werken 8 9uur dus om 10ur zou dr toch iemand moeten zijn nou mooi niet

ja mw we bellen u binnen 48uur terug ik nou ik dacht het niet er in niet voor niks spoed achter geschreven en ik ga en kan hier niet blijven senna huilt steeds zit met dr handen in de ogen.

om 11ur half 12 is er pas iemand ik ga ook wel zeggen dat ik een ander huis wil of hotel of weekje duinrell kan mij het schelen mijn moeder zei kom maar hier maar daar begin ik niet aan al hadden ze de vorige keer gelijk de weg opengebroken dan had dit nu niet gebeurd dus hun regelen maar wat.
als ik binnen nu en 3 jaar weer schade heb aan mijn huis dan krijg ik niet alles vergoed nou dan verhaal ik het toch echt op de woningbouw mijn buurvrouw is nog nooit te spreken geweest over ze en die woont hier al 8jaar

we zullen het maar afwachten

Wat vervelend dat je zo aan het lijntje gehouden wordt. Hopelijk krijg je snel iemand te spreken die er over gaat en krijgen jullie een andere woonruimte aangeboden. Dit is toch niet leefbaar?

Groetjes,
M

Oh nee dat meen je niet… Vreselijk …! Hoop voor jullie dat je snel even andere woonruimte krijg ondanks dat je daar nu ook niet perse op zit te wachten … Maar dit is ook niks. Hoop dat je al iemand gesproken heb ?!

we gaan minimaal 1 week naar duinrell.
ik heb er iemand bij gehaald en die heeft het meeste voor me geregeld met de juiste woorden kom je ver ben hem echt dankbaar
ik wilde een tel nr van de gene die kwamen kijken wilde dus niet wacht tot hun mij belde en dan zou er morgen iemand komen maar kreeg geen tel nr die man hupla kreeg zo het nr.
dus om half 6 hoorde ik dat we naar duinrell gaan
morgen word het laminaat uit de woon en eetkamer gehaald en dan nog een lucht vreter neer gezet dus dan zal het snel droog moeten zijn .
alleen ik ga dus niet eerder terug voor er ook weer wat op dr grond ligt want senna speelt op de grond ken dr niet de hele dag op de bank laten zitten maarja dat is weer een zorg voor volgende week.

groetjes

Wat fijn dat het is geregeld, dat jullie ergens anders naartoe kunnen. Hopelijk kunnen jullie snel weer in jullie eigen huis!

Groetjes,
M

Fijn dat er iets geregeld is.

Groetekes, Sje

Fijn zeg… Wel dubbel zo’n weekje duinrell…