Heej allemaal
Rilana heeft sinds een week of 7 een behoorlijke oorontsteking in het oor waar een buisje inzit.Ze heeft al veel verschillende druppels gehad maar niks hielp.Gelukkig had ze er weing pijn aan.Nu was ik vorige week met haar naar de KNO geweest en als het over twee weken niet over was zouden ze het buisje eruit halen misschien dat dat buisje juist irritatie verrichte…Sinds gisterenmiddag kreeg ze hoge koorts 40-41 graden en werd ze behoorlijk ziek.Het oor loopt behoorlijk en een paracetamol hielp niet ook niet tegen de koorts daar kwam bij dat ze enorm gilde dat ze zo’n hoofdpijn had.Ik vond het best zorgwekkend.Vanmorgen de KNO gebeld na een hele nacht oplopen met haar en gelukkig mocht ze meteen komen.Oor schoon gezogen en er een ontsoken poliepje uitgehaald en ook hij vond dat het zeker zorgwekkend was.Nu heeft ze antibiotica druppels een antibiotica kuur en andere pijnstilling dus hopen dat het wat beter gaat.Ze moet maandag terug en moet in ieder geval op de wachtlijst om het buisje eruit te laten halen.Maar die hoofdpijn vind ik best heftig hoor.Zijn er meer die zoiets meegemaakt hebben??
Groetjes van ons