Rilana behoorlijk ziek van oorontsteking

Heej allemaal

Rilana heeft sinds een week of 7 een behoorlijke oorontsteking in het oor waar een buisje inzit.Ze heeft al veel verschillende druppels gehad maar niks hielp.Gelukkig had ze er weing pijn aan.Nu was ik vorige week met haar naar de KNO geweest en als het over twee weken niet over was zouden ze het buisje eruit halen misschien dat dat buisje juist irritatie verrichte…Sinds gisterenmiddag kreeg ze hoge koorts 40-41 graden en werd ze behoorlijk ziek.Het oor loopt behoorlijk en een paracetamol hielp niet ook niet tegen de koorts daar kwam bij dat ze enorm gilde dat ze zo’n hoofdpijn had.Ik vond het best zorgwekkend.Vanmorgen de KNO gebeld na een hele nacht oplopen met haar en gelukkig mocht ze meteen komen.Oor schoon gezogen en er een ontsoken poliepje uitgehaald en ook hij vond dat het zeker zorgwekkend was.Nu heeft ze antibiotica druppels een antibiotica kuur en andere pijnstilling dus hopen dat het wat beter gaat.Ze moet maandag terug en moet in ieder geval op de wachtlijst om het buisje eruit te laten halen.Maar die hoofdpijn vind ik best heftig hoor.Zijn er meer die zoiets meegemaakt hebben??

Groetjes van ons

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker
Lilypie 5th Birthday PicLilypie 5th Birthday Ticker

jeetje arm meissie

heb hier niet ervaring mee,wens je veel sterkte met je meissie en hoop dat ze snel opknapt

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Poeh, nee, geen ervaring mee (gelukkig) Wat sneu zeg
Heb wel ervaring met oorontstekingen hoor, maar niet met dit wat jij allemaal verteld.
Beterschap voor je meisje!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Heel veel beterschapsgroetjes voor Rilana.

Ik hoop dat het snel weer beter met haar gaat!

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker[/img][/img]

Geen ervaring!
maar ik wens je beterschap met je meisy

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

poehe dat is niet niks .hou der maar goed in de gaten .als je het niet vertrouwd naar de ha .heel veel beterschap voor je meisie heel veel sterkte

groetjes marielle mama van
10-10-01

Heej allemaal

Het gaat wat beter met Rilana vandaag weer naar de KNO geweest maar het oortje is nog flink ontstoken nu moeten we vrijdag weer terug dus maar weer even afwachten.Ze heeft gelukkig geen hoge koorts meer.

GRoetjes van ons

Och, wat sneu zeg, dat het nog niet over is.
Wel prettig dat ze geen koorts meer heeft natuurlijk!
Beterschap!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Ze is alweer ondeugend dus het gaat de goede kant op hoor.

Groetjes van ons

Gelukkig maar.

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker" border=0>

Heej allemaal

Vandaag weer met Rilana naar de KNO geweest.Ze is zelf goed opgeknapt maar haar oor is nog steeds fiks ontstoken…Nu staat ze op de wachtlijst om haar buisje eruit te halen misschien werkt die dus nu averechts.Nou proberen maar en als het niet helpt moet ze die week erna weer en dan plaatsen ze een nieuw buisje.Dus ja moet maar gewoon even afwachten.Wel sneu hoor eerst onder narcose om het buisje eruit te halen om te kijken of dat de oorzaak is blijkt dat niet zo te zijn gaat ze een week of twee later weer onder narcose en plaatsen ze weer nieuwe en dan weer verdere onderzoeken.

Groetjes van ons

Oh wat sneu allemaal!
Gelukkig is het maar een hele lichte narcose, maar dan nog he …

Beterschap voor je kleine meissie!

Groetjes Nathalie & Co

Ach Gossie ik hoop maar dat ze de oorzaak snel achterhalen en ze
er snel wat aan kunnen doen.
Is Rilana erg bang voor de narcose en voor wat ze gaan doen of weet
ze het nog niet ?
Je hebt speciaal voor kinderen boekjes die hen kunnen voorbereiden op
een narcose. Dan is ze misschien minder bang voor wat komen gaat.

Sterkte en beterschap

Gewijzigd door - Miranda 1975 op 24 Jul 2006 23:47:42

Ja ze is wel bang want ze heeft al vier keer wat aan haar oortjes laten doen onder narcose helaas.Maar het vervelende is dat ze nu al roept ik wil het stinkkapje niet…dus als jullie tips hebben heeeeel graag.

Groetjes van ons

Hoi hoi,

ik hoop dat je dochtertje weer snel opgeknapt is als dit allemaal achter de rug is.

Vooral met die warmte voelen ze zich helemaal rot als ze zich niet lekker voelen.

Beterschap voor je meissie.

en sterkte vor jullie.

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.