Rijstwafels zo vies zijn!

Je kind verstandige tussendoortjes geven kan ook wel eens tegen je werken.
Rens krijgt 's middags vaak een rijstwafel, helemaal dol is hij erop. Maar ik dus niet, vind het net karton. mijn man vroeg al waarom ik hem die rommel gaf, nou ja omdat het een verantwoord tussendoortje is en omdat hij ze lekker vind. maar nu moet dus iedereen een hapje van zijn rijtwafel. Hartstikke lief natuurlijk dat hij deelt, maar bah wat is dat vies. Straf voor zijn gezonde eetpatroon denk ik. Had ik hem maar lange vingers moeten geven, die lust ik zelf ook graag!

Groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Misschien een idee om er wat smeerkaas op te smeren? Ideetje van de creche en dan vindt Erik ze ineens wél lekker…

Inderdaad, zo droog is het net karton. Brrr. Niet lekker.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Rens lust ze heel graag hoor maar ik dus niet, en nu moet ik dus steeds een hapje nemen van hem. Dan glunderd hij helemaal. En ik kan ondetussen wel overgeven haha.

Oh zo, haha. Nee, da’s niet zo fijn dan. Misschien dan toch maar aan de smeerkaas?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

misschien dat het dan beter te doen is?
Kan nu ook geen chocoladekoekjes meer eten waar hij bij is want dan moet hij ook een hapje, echt een klein vreetzakje

groetjes Ramona

Hier geluk Dylano lust ze niet en zijn koek geeft hij echt niet af, zijn drinken wle krijg ik opeens een fles in me mond gedud hahahah.
Eten is heilig bij Dylano (nog wel) dus dat geeft hij echt niet af.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Haha wel lief dat hij het met je deelt.

Eten wordt hier echt niet gedeelt. Ik doe wel eens voor de grap mijn mond open als Tim rozijntjes eet. Hij houd dan idd een rozijntje voor mijn mond en stopt het vervolgens toch in zijn eigen mond. En dan heel hard lachen…lekker boefje. Het gebeurd maar heel zelden dat hij echt een rozijntje of iets anders in mijn mond stopt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Kleine Boef inderdaad sandra. Haha geef hem groot gelijk.

Groetjes Ramona

Jurian houdt wel erg van delen. Als hij het dan aan mij geeft pak ik het ook aan en eet ik het op (niet alles hoor) maar met het idee dat hij het leert om iets weg te geven en het dan niet meer terug krijgt.

Goed idee met smeerkaas…

Heerlijk, met smeerkaas, pindakaas, hagelslag of chocoladepasta! jummy jummy, maar dan is het wel een stuk minder verantwoord, ahhh pindakaas of smeerkaas wel okay trouwens, Jada vind ze ook lekker met een plakje kaas of vleeswaren!
Ramona, gewoon in je mond stoppen en dan doen of je het doorslikt terwijl je het in je hand spuugt, doe ik altijd als Jada mij probeert pap te voeren (ik HAAT pap, bah bah)

Ja, sorry hoor het is ook niet leuk van die pap, maar moet er gewoon van kokhalzen als ik er aan denk, getver, nee het gaat in mijn hand en dan aan een servet of slabbertje! hahahah vreselijk brinta

Nou dat is nu hoe erg ik pap haat, kan je het ze voorstellen, ik krijg het niet doorgeslikt

Ja, hier wordt de soepstengel ook gedeeld!!
En ik neem dan ook gewoon een hap ervan, haha… dan kijkt hij heel verbaasd en moet daarna vaak lachen en eet gewoon verder.

Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

hahahahaha, ik vind het echt grappig, rico wil ook altijd dat wij een stukje nemen, en als ik dan zeg nee dankje gaat het NNNNN!! en gaat ie heel overdreven en hard zijn arm vooruit duwen zovan ; UM!! snapje??
erg lief inderdaad maar niet nodig als ik zelf net ook gegeten heb. (doet het namelijk ook met zijn boterham)

quote:
Misschien een idee om er wat smeerkaas op te smeren? Ideetje van de creche en dan vindt Erik ze ineens wél lekker....

Inderdaad, zo droog is het net karton. Brrr. Niet lekker.

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/6FLdp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

of gewoon die dingen met dat smaakje, weet even niet hoe ze heten maar dat zijn van die mini rijstwafeltjes met kaaspoeder of barbequesmaak poeder erop
die zijn best te eten

Goed om te weten, Inge…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Dat zijn volgens mij snack a jacks. Mijn collega’s eten die altijd als ze aan het lijnen zijn. Bleh, dan eet ik nog liever niets. Gelukkig hoef ik niet aan de lijn te doen. Moet eerder aankomen, eigenlijk zo’n 7 kilo. Ik eet erg veel maar helaas niets erbij. Was zo trots, voor mijn zwangerschap had ik eindelijk een normaal gewicht, maar nu ben ik weer 7 kilo afgevallen. Niet leuk dus. Misschien niet te begrijpen voor iemand die graag wil afvallen, maar het is echt niet leuk om anorexiapatient naar je hoofd geslingerd te krijgen op straat. Zeker omdat dat echt niet zo is, want ik eet echt veel.

Groetjes Ramona

@Sann Nee. Ben wel een ster in nephapjes nemen geworden. Vind het wel zo lief van hem.
zijn vader vind het minder want bij hem doet hij het niet. Hij doet het nu ook met zijn muis( daar slaapt hij mee en dat is echt zijn alles) die moet ook een kus en een knuffel. Als ik hem op bed leg dan houd hij gelijk zijn muis bij mijn gezicht. Zo lief.
ik was tijdens mijn zwangerschap 10 kilo aangekomen. Ik had eigenlijk best wel gehoopt dat er een paar kilo zo blijven zitten. Met een lengte van 1.83 is 58 kilo niet echt gezond natuurlijk. Voel me net zo’n botje. Niet echt vrouwelijk vind ik.
Maar goed, wel een vrijbrief om lekker veel pepernoten en speculaasjes te eten en dat is ook niet verkeerd.

Groetjes Ramona