Rijstebloem en ontbijtgranen

Hoi, Jelle is nu 7,5 maand en heb weer een vraagje. Hij krijgt nu 's avonds een fles met rijstebloem, moet ik heb ook die granenmix van bambix ( of anders merk geven) en dan 's morgens of is dat dan te veel 's morgens en 's avonds pap?

Groetjes Anita

“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker”

Ik zou niet 's ochtends en 's avonds pap geven.

Groetekes, Sje

Wij hebben geprobeerd om van rijstebloem over te gaan naar bambix meer granen maar lieke vondt dit ontzettend smerig!
Wij zijn gewoon bij de rijstebloem gegeven en dit gaat nog steeds prima!
Dit geven we alleen savond’s en ze doet het er goed op.

groetjes Gytha

Hoi,

Ook wij geven in de ochtend BAmbix en in de avond rijstebloem.

Werkt prima!

Groet Loes

Hallo,

Wij geven Jasmijn wel 3 keer per dag pap! 's Ochtends krijgt ze Molenaar, 's middags ook (vaak i.p.v. de boterham) en 's avonds voor het slapengaan. Of ze krijgt pyjamapapje. Ik vind Molenaar en rijstebloem zo moeilijk door de speen gaan. Dis ik vind 2 keer echt niet teveel. Ze mogen het volgens mij hebben!
Groeten, Martine

onze kids kregen 1 keer per dag vor het naar bed gaan pap toen ze zo klein waren martine waarom geef je niet gewoon brood en te veel pap is ook niet goed lijkt mij

die van mij wilden het niet voor het slapen gaan. Ze kregen het alleen 's ochtends (en nog steeds trouwens).

Gr, bianca
mama van Lisa (14-05-2003) en Lucas (31-12-2005)

Hoi, Jelle doet het 's morgens gewoon goed met een fles. Maar 's avonds geef ik het liever wel, heeft hij lekker een vol buikje, maar ik geef nu al 3 maanden rijstebloem, kan ik dat blijven geven of moet ik die granenpap gebruiken?

Groetjes Anita
Jelle is volgende week 8 maanden

“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker”

ik ga gewoon af op bambix. Als ze 8 maanden zijn kun je naar mijn weten de bambix voor vanaf 8 maanden geven. Daar is het toch voor denk ik dan maar
Er staat precies op voor welke leeftijd het geschikt is.
Ik gebruik nog steeds die van 12 maanden. Deze is ook geschikt voor oudere kinderen, omdat er veel dingen in zitten die goed voor ze zijn.

Gr, bianca
mama van Lisa (14-05-2003) en Lucas (31-12-2005)