Hoi allemaal, Sanne heeft echt een megasprong gemaakt. Niet te geloven. Loopt achter een loopautootje en maakt stapjes om de tafel. Eet haar eigen broodje op. Kan uitzichzelf zitten en gisteren heeft ze voor het eerst gezwaaid naar mama.
Maar nu het volgende ik hoor jullie elke keer over een rietjesbeker. Is het wijs om Sanne hier ook aan te laten wennen en zo ja waarom? Ze drink nu uit een tuitbeker zonder antilek namelijk. Ze zeggen op de opvang dat dit de overgang naar een gewone beker makkelijker maakt. Heb al wel geprobeerd om uit een gewone beker te laten drinken, vond ze mega interressant en veel lachen natuurlijk, maar ging best goed, niet dat ze hele slokken eruit drinkt hoor.
Volgens miuj wil ze ook zelf eten want ze zit echt te jengelen tijdens het warm eten. Grijpt constant naar haar bakje, maar gisteren had ik de indruk dat ze ermee wou smijten dus heb ik haar tegengehouden.
Dus is het verstandig om nu een uit rietjesbeker te laten drinken ivm gewoon drinken uit tuitbeker zonder antilek?
Groetjes Carolien