Rico's tekeningen krijgen vorm!

echt heel leuk! sinds hij het schoolbord heeft gekregen krijgen zijn tekeningen vorm.
hij tekent nu rondjes! maar als wij dat doen teken we toch tegen de klok in? hij tekent hem met de klok mee. ik vond het wel erg grappig! en ben trots dat hij niet alleen meer krast!

Toe maar, goed hoor! Fijn dat het schoolbord blijkbaar in de smaakt valt. Inderdaad, ik teken rondjes ook tegen de klok in

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

ja goed he! idd volgens mij 99% van de mensheid misschien is hij toch linkshandig, wie weet.
tekent erik ook al meer dan alleen krasjes?

Ik ben linkshandig EN teken mijn rondjes tegen de klok in Ben ik nu UBER-vreemd?

Jack tekent ook cirkels en vierkanten, driehoeken en “love-you’s” ( dat zijn hartjes hahaha). Soms moet je het wel willen zien hoor maar het begin is er en gelukkig vertelt hij zelf wat hij tekent, dat scheelt ook !!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

haha ja rico zegt ook wat ie tekent… BAL! maar ik vind het heel knap, het lijkt echt al flink op een rond iets.
alleen het laatste stukje schommelt een beetje maar het is echt best wel rond

Netjes hoor, morgan is zo ver nog niet, ze is wel heel goed in gebruik van kleuren maar vormen tekenen nog niet. Ze wil wel de hele dag dat jij ogen voor haar tekent… Vraag me niet waar dat vandaan komt.

Groetjes,

Michèle

wat knap! Joey tekend ook graag, en ik zit ook aan een schoolbord te denken voor zijn verjaardag… Maar uit ruimtegebrek wil ik er een op de deur maken met schoolbordverf en dan een bakje voor krijtjes er onder vast maken.
Joey zegt ook dat hij een bal maakt, maar hij maakt krullen… haha! Ik teken mijn rondjes zelf trouwens met de wijzers van de klok mee… is dat dan raar?

Groetjes Anouk

wow top hoor

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Erik zegt wel dat hij bijvoorbeeld een bal of een boom maakt, maar het is voor mij nog helemaal niet als zodanig te herkennen hoor

Groetjes,
M

@Michele: hihi ogen?! haha leuk
ik moet constant paardjes tekenen van hem. eerst moest ik altijd een poppetje tekenen, nu paardjes. en laatst begon ie over eieren.
maar dat kan ie nu “lekker zelluf!”

@Mriek: haha rico zei laatst ook dat hij een boom had getekend, ik zei al: ooh wat een mooie boom! en hij zo: mama appietjes (appeltjes) dus moest ik er appels intekenen. toen ik op de gok “ergens” de appels intekende werd ie laaiend omdat ik m niet in zijn “boom” had getekend hahaha!

hmm ja ik ben rechtshandig en teken tegen de klok in… ach dan heeft het er niks mee te maken denk ik
hahahaha ja mama meot beter opletten. boehoee ik zag er geen boom in

@Inge

Groetjes,
M

Wat knap van Rico!

Bij Tim is het alleen nog maar gekras. Nu moet ik eerlijk bekennen dat wij niet zo heel vaak met hem tekenen. Moeten we toch vaker doen, maar ik denk er niet altijd aan. Maar als we gaan tekenen vind hij het wel altijd erg leuk.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Pregnancy tickers

@Mriek: ik werd er melig van

@Sandra: ik had dat ook dt ik er niet altijd aan dacht, dus daarom kwamen we op het schoolbord idee… zo kan hij tekenen wanneer hij zin heeft… want hij trok de kastjes voortaan open en laaide alles uit totdat hij zijn tekenspullen gevonden had… hihi dat was ook geen doen meer he.