zonder ons weggaat? hij gaat naar mijn schoonmoeder en ik ben best wel een beetje nerveus.
ik ben echt heel erg nerveus…heel erg ja… pfoe…
wij moeten namelijk met shadow naar de puppycursus en met rico erbij werkt dat niet.
het is maar een paar uur maar toch
dit is de eerste keer en ook niet bij MIJN moeder wat ik wel gewend was… dat wij daar logeren b.v. en dat ik s’avonds naar een vriendin ben oid als rico slaapt (en dan ook nog maar 'n uurtje ofzo, dan ben ik weer terug) nu gaat hij dus naar mijn schoonmoeder en zij heeft nooit eerdero pgepast.
brr mijn zoontje gaat zonder mij ergens heen! ik ben trots op mezelf als dit me gaat lukken.
sorry dat ik me zo aanstel maar ik weet niet hoe het komt… ik kan hem echt heel moeilijk los maken van mezelf.
tenzij hij gewoon bij rijco is en ik weg ben. maar dat is niet te vergelijken. qua dat betreft ben ik gewoon een zenuwpees.
Rico zondag voor het eerst
Ik weet dat je er al heel lang tegenaan hikt, dus hartstikke goed dat jullie het nu gaan doen! Het gaat hopelijk helemaal goed en dan is de kop eraf. Misschien vind je het wel zo leuk, dat je het vaker wil
Groetjes,
M
Oh spannend joh. Enne schrijf anders een gebruiksaanwijzing voor je schoonmoeder. Niet om de les te leren maar voor je eigen gemoedsrust enne komt denk ik helemaal goed en voor Rico zal het zeker goed zijn even wat afstand leren nemen van jullie. En zeker als het nu maar voor een paar uurtjes is. Maar ik snap je zenuwen hoor.
Groetjes,
Michèle
Oh, wat spannend meid! Ik weet inderdaad ook hoe lang je hier al mee bezig bent, dus hartstikke goed dat jullie de stap hebben gezet.
Volgende keer een etentje samen eraan vastplakken! Dat hebben jullie dan al 2 jaar niet meer gedaan.
Hoop dat je ondanks de zenuwen er toch ook van kunt genieten!
Liefs!
hey inge, nou supergoed dat je het toch doet…zelf ben ik er eentje die daar niet zo mee zit, ik bedoel het is jouw kindje en iedereen zal er het beste voor zorgen dat ze kunnen toch ! en misschien doet iedereen het net ff iets anders… maar ja da’s nu eenmaal zo
maar inderdaad als het mensen zijn waar pippy nog nooit geweest is, schrijf ik ook altijd een gebruiksaanwijzing, wat ze wel en niet mag, wel lekker of niet lekker vind, gewoon dingen die jij belangrijk vind!
meestal vinden die kleintjes het heerlijk zo nu en dan ff door iemand anders in de watten gelegt te worre !
echt super verlaat!! ik ben een chaoot pfff
@Mriek: ja precies het was heel moeilijk en toch goed dat ik er maar even doorheen heb gebeten
@Michele: oh haha ik heb denk wel een heel boek geschreven
appel zonder schil, kleine stukjes appel, goed vasthouden langs het kanaal tijdens het wandelen(alsof ze dat zelf niet snapt hahaha maar toch) en zo kan ik nog wel even doorgaan.
as zondag kan ze niet (helaas!) het was kei goed gegaan, ze zijn samen kastanjes wezen zoeken, en ze had appeltjes in stukjes gedaan met een feest prikkertje op elk stukje, hij vond het kei leuk!
as zondag moeten we even kijken hoe we het gaan doen.
dankjewel bakmama, erg lief van je.
ik heb voor as zondag een andere oppas geregeld. een goede vriend van mij en rijco.
die zagen we de laatste tijd iets minder vanwege de drukte, maar ik had ze uitgenodigd om te eten. en hij wilde zondag heel graag oppassen dus hij komt zondag rico halen.
helemaal top! ik vind het nog steeds eng maar ik vind het vragen ernaar… ook heel moeilijk.
nu dacht ik: ikv raag het gewoon!
en hij vond het leuk dus dat is mooi! ze gaan samen de eendjes voeren en naar de kinderboerderij, dus rico gaat ook leuke dingen doen.
Je hebt ook wel gelijk hoor, wij moeten vaker wat doen, Rijco houdt alleen niet van de bioscoop, hij kijkt liever met mij thuis op de bank een filmpje.
maar dan ook met alles erop en eraan, dus dat doen we wel regelmatig hoor.
dan haalt hij toastjes met brie en salades, een wijntje oid erbij, en dan klappen we de hoekbank uit tot een 2persoons bed en gaan we lekker samen film kijken.
dat is toch ook leuk?!
of we gaan even bij mensen op bezoek of naar het park.
maar ja meestal is rico daarbij (behalve bij de film s’avonds allicht)
en we zijn laatst naar de dierentuin geweest b.v.
en verder ben ik regelmatiger met vriendinnen weg aan het gaan de laatste tijd… dat had ik ook wel nodig.
sorry voor de late reactie, het ging wel goed hoor bij die vriend.
alleen hij mocht rico’s pamper niet verschonen van Rico. dus het was niet goed gegaan met de verschoning.
ik belde net op het moment toen hij ermee bezig was en ik kreeg hem in een romper zonder pamper terug hahaha.
hij had NIET in zijn rompertje geplast. goed he
hij zei al: sorry ik kreeg het niet voor elkaar en wilde niet hardhandig worden en aangezien je belde dacht ik, hup de auto in naar mama
vond het niet erg alleen heeel heel grappig!