Rico zijn halve kamer..UPDATE

ondergesmeert heeft met vaseline? ik had hem HOOG in de kast gezet geen idee hoe hij eraan kwam. maar ineens hoor ik een bonk en rico die kei hard huilt.
nou ik kom binnen en werkelijk ALLES had hij onder de vaseline gesmeerd. van speelgoed tot meubels, van beddengoed tot de vloer… ook de deur en de deurklink waren niet veilig natuurlijk en de rede van de boem was: zijn handen gezicht/haren zaten ook onder… maar die handen he, tja hij leunde denk ik tegen de kast aan en glee zo op zn snoetert!

Gewijzigd door - MamavanRico op 03 Feb 2011 18:15:37

oooohhhhhhh!!! die rico!!! hahahahahahahahhaha, want een kleine ondeugden zijn het toch ook he!!! Daarom heb ik voor de zekerheid alles hoog weg gezet, buiten zijn kamer!! hahahahaha, oh wat erg meis, ik zouniet weten hoe je die vette troep schoon krijgt!! vind je het heel erg als ik er wel een klein beetje om moet lachen??

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Ik moet stiekem ook lachen…wat erg! Hoe maak je dat schoon? Vreselijk.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Aaaaah getsiederrie!! Nou hoe je het weer schoon krijgt is niet zo moeilijk hoor Gewoon doekje met dreft en warm water
Vaseline is heel erg vet en dreft is voor ontvetten Zo kan groene zeep ook.
Maar lijkt me eerder heel veel werk om alles weer schoon te krijgen

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

mag ik even? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAARRRRRRRRRRR
RRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHH!!!

Zo dit is een opluchting. als jullie is wisten
hoe DRUK ik het heb gehad vandaag en hoevveel stress er momenteel is
(even mijn uitslag van de reumatoloog buiten beschouwing gelaten)
(ziekte scheidingen noem maar op ik ga er niet te diep op in)
en hoe lastig (met een HOOFDLETTER L) rico vandaag is…
zeuren jengelen schreeuwen zeuren jengelen schreeuwen.
ALLES onder de vaseline smeren en als klapper op de vuurpijl
shadow zijn brokken bak waar 15 kilo brokken in zat omver gegooit
omdat “hij vond dat shadow moest eten”

Enfin dan zouden jullie snappen dat ik nu effe gillend gek wordt!

nu is hij eindelijk rustig, zelf zijn toetje aan het eten…zucht…
negeren negeren negeren negeren… en op den duur: RICO…
ik wilde zeggen: HOU NU OP!!!
maar ik zei na “RICO” al niets meer, liep naar buiten en schupte tegen de muur aan.
kan ik mn schoen weer opnieuw lijmen… had ik maar tot 10 geteld mn teen doet zeer!

Gewijzigd door - MamavanRico op 03 Feb 2011 18:17:59

Wat een doerak die Rico! Kan me die AAAAAAAAAAAA heel goed voorstellen!

Je moet er wel even een paar enters in zetten want die AAAAAAAAAAA trekt heel het topic uit z’n verband.

Groetekes, Sje

haha ik was al bezigmaar het is nog niet goed
nog een keer dan

zo…zucht.
pff …kreun…steun

Gewijzigd door - MamavanRico op 03 Feb 2011 18:18:34

Meissie, ik kom wel even op je schouder zitten en dan gooi al je frustraties er maar uit!

Groetekes, Sje

Aargh en dat is takkewerk om schoon te krijgen.
Is het een beetje gelukt?
Dikke knuffel vanaf hier en gooi alle frustratie er lekker even uit.

@Sje: ik mail je echt zo snel ik kan, het is namelijk een heeeeeeeeeeel verhaal en daar heb ik echt tijd voor nodig om dat te doen.
ik heb net de ogen uit mn kop gejankt hij kreeg er namelijk weer een driftbui bij van zo’n half uur en ik pff weet het even helemaal niet meer. het is niet iets van mezelf. maar ook weer wel ik kan het gewoon niet op het forum vertellen en ik wilde je laatst mailen toen ik beloofde “vandaag of morgen” maar je snapt wel waarom ik niet kon mailen als je mijn mail gelezen hebt zodra ik hem kan schrijven.

@mamavanjob: het ging uiteindelijk nog best gemakkelijk met billendoekjes.
wonderspul! de vaseline pot was bijna leeg dus die heb ik maar helemaal weggemieterd aangezien hij zo vet was als spek haha

Meissie, rustig aan! Neem je tijd. Je weet dat ik er ben als het nodig is, dus ik zie je mail wel verschijnen. Ondertussen blijf ik op je schouder zitten!

Groetekes, Sje

Dikke knuffel voor jou Inge. Wat een kleine deugniet.

groetjes Ramona

Oh lieverd toch, kan me heel goed voorstellen hoe erg je er doorheen zit. Heb je gisteren teruggemailt. Maar pff wat heftig allemaal voor je. Het is natuurlijk een heel grappig verhaal, maar niet als je er al doorheen zit en je alles moet gaan schoonmaken.

Sterkte en een dikke knuffel!

Groetjes,
Sandra

Oei, dat was geen leuke dag zo te lezen… aan de ene kant, bah alles onder de vaseline! Aan de andere kant: wees blij dat het geen sudocreme is !!! Nikki heeft een keer alles ondergesmeerd hiermee, inclusief haren en kleding! Probeer dat er nog maar eens af te krijgen…

het is schoon geworden hoor met moeite.
ik ben even wat minder actief op ikkeben sorry ligt niet aan jullie
love you all