We zijn naar trollenland geweest, zo’n indoor speel paleis. hij vond het geweldig! maar de peuterhoek daar vond ie eigenlijk niet veel aan, hij is qua dat betreft al veel verder. hij wilde persee bij de hoek van 4 tot 12 jaar spelen, mocht eigenlijk niet en de ouders mochten daar ook niet in (wel balen want we waren dan niet meteen bij hem als dat moest) maar er werkten daar mensen die er wel in mochten en meer als “oppas” diende zeg maar. maargoed als ouder let je toch wel gewoon op en als er dan wat was moest je dan naar die “oppas” en die zou er dan heen gaan… maargoed… hij vond het geweldig! klimmen klauteren met ballen gooien haha, hij vond het echt helemaal te gek!. daarna mocht hij een trol van oma uitkiezen. en daarna zijn we nog bij het pannnekoeken huis gaan eten. daar mocht hij kijken hoe ze werden gemaakt enzo en hij kreeg van spongebob een sticker/kleur boek en kleurpotloden, dus die vermaakte zich wel! het was echt leuk vandaag!
Rico zich geweldig heeft vermaakt vandaag!
MamavanRico
ja het was zo leuk! alleen iets wat ik minder vond; 2 marokkaanse kindjes waren in zo’n boot aan het spelen met blokken, rico wilde daar ook in spelen en het oudste kindje (jaar of 6 a 7) gooide kei hard een blok tegen rico aan omdat hij daar wilde spelen en riep; eruit!" toen zei ik: hee dimme jij!
En toen liep ie snel weg. daarna zag papa hetzelfde kindje rico een duw geven, een kind van 6 tegen een nog geen 3jarige!! …ik was er niet bij maar papa werd flink boos. daarna kind niet meer in de buurt van Rico geweest. tjonge zeg!
enne michele, dat was het zeker, hij raakt er niet over uitgesproken
Mriek
Klinkt leuk zeg!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”