Vandaag zijn we op het cb geweest. half 4 hadden we de afspraak maar liep uit naar 4 uur. Gelukkig vermaakte rico zich prima ind e wachtkamer met een ander kindje en een hoop speelgoed.
Hij woog 11 kg en 260 gram en hij was 83 cm.
Hij is nog steeds zoekende in zijn gewicht en lengte.
Met zijn gewicht blijft ie nog steeds iets onder het gemiddelde. De vorige keer was hij met zijn lengte 1 puntje boven het gemiddelde maar nu 1 puntje onder het gemiddelde. maargoed opzich lag het gewicht en lengte samen erg netjes.
Hij moest een bal weggooien, dat deed hij prima met een HEUUUH!! GOALL! erbij Toen zei hij : papa en mama, bal en koe.
dus de 3 woordjes die hij moest zeggen gingen hem ook goed af.
Toen moest hij met rechts blokjes bouwen. Thuis heeft ie het nog nooit gedaan haha maar daar deed hiuj het super. ook met links moest hij het doen. Dat duurde ietsje langer maar ging daarna ook goed.
Toen hebben ze naar zijn voetjes gekeken, die waren ook prima.
Alleen toen hij zat, werd gevraagd of ze een opmerking mocht maken.: dat mocht ze natuurlijk wel.
Ze zei dat De houding hoe hij het gemakkelijkste zat, niet oke was. Eigenlijk neigde dit naar de KISS houding. Maargoed thuis doet ie dat niet vaak maar we moesten er wel op letten.
Het is als hij op zijn knieen zit, je normaal gesproken met je billen op je hak rust.
maar zijn benen schuiven dan verder uit elkaar zodat hij maar op zijn kruis zat zeg maar… heel apart maar goed.
Als hij zo zit moeten we hem weer in kleermakers zit zetten omdat het anders weer verder kan vorderen.
Ik baalde eigenlijk wel dat ik weer zoiets had van: shit is het toch naar zijn heupjes gegaan…
Maargoed we zijn er nu op tijd bij dus er is zeker nog niks aan de hand.
Hij deed de moonwalk nog (haha!) en hij draaide rondjes dus voor die spectaculaire dans heeft ie een 10 gekregen
Ook mocht hij doosjes open en dicht maken wat gek genoeg heel goed ging.
ze zei al: normaal maken ze ze open maar zo perfect dichtmaken zie je ook niet gauw. vaak wordt de inhoudt eruit gehaald er soms weer ingestopt etc. maar hij maakte het doosje open, haalde de inhoudt eruit, stopte het erin en maakte het doosje weer perfect dicht! ik was echt trots
ze zei dus dat zijn motoriek erg goed was.
Als hij 2 is moet ie terug komen en mocht er wat zijn in de tussentijd, met "niet willen eten, slecht slapen wat erger wordt dan beter, dan zou ze een keer een kop koffie komen drinken.
Ohja! ze vroeg of hij op de psz ingeschreven stond, dus ik zei ja en welke het was. Toen zei ze: wist jij dat dat de beste psz van helmond was?
ik zo: nee??
zei ze: nou dan heb je dat mooi gegokt!
dus ik ben echt heel erg tevreden over vandaag!