Rico heeft hele erge platvoeten, maar die zijn wel in herstel zegt hij. Verder denkt hij bijna zeker te weten dat het tenenlopen in zijn hoofd zit. dat hijd at gewoon MOET doen, maar zijn heupen waren goed bij de echo als baby maar hij merkte wel dat ze heel stijf/hard waren, (waarschijnlijk die spierspanning die dus met zijn KISS te maken heeft) we moeten nu aangepaste schoenen gaan kopen die overal hoog zijn zeg maar… en hij moet weer een half jaar naar de kinderfysio. over 6 mnd moet hij terug en waarschijnlijk wordt hij dan met beide beentjes in het gips gezet om de aansturing te verbeteren.
nah dat was het wel waren zo weer weg, rontgenfoto’s zijn niet gemaakt. was niet nodig zei hij… dat zal dan wel. hij had namelijk gekeken hoe zijn voeten bewogen en of er een afwijking te zien was aan zijn voetstructuur, dat is altijd wel iets te zien zei hij, en als dat bij RIco het geval was hadden ze foto’s gemaakt om te kijken waar het precies zou zitten.
Hij vond Rico te jong om hem nu al in te gipsen dus vandaar dat we af moeten wachten. het moet wel gebeuren voordat hij naar de kleuterschool gaat.
Rico vandaag bij de Orthopeed is geweest?
Fijn dat je duidelijkheid hebt.
Job heeft ook een jaar of 2 aangepaste schoenen gehad via de orthpeed met steunzolen en ook tot boven de enkels verstevigd.
Mag je ze gewoon in de winkel kopen?
Als ik dit zo lees vind ik het toch nog wel pittig. Aangepaste schoenen, gipsen. Mag je de schoenen zelf kopen of moeten het echt bijzondere schoenen zijn?
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
het mochten ook dr visser schoenen van de scapino zijn van die wandelschoenen, als ze maar hoog zijn bij de enkel en zijkant en stevig,
maar dat zei hij dus… en nu kijk ik op die site zie ik alleen dat het vanaf maat 31 ofzoiets gaat. ja wat heb ik daar nou aan!!!
wat nu???
Bellen met de orthopeed en advies inwinnen wat nu te doen?
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
ja het ging hem erom als het maar hoge schoenen waren, maar ja waar vind je die, ik denk vraag eerst hier tips voordat ik weer aan de telefoon hang