gewoon weer omeprazol geven denk ik.
nee ik snap ook wel dat dat niet goed is dat dit begint te wennen…maarja zo zit het wel op het moment, ga er geen mooier verhaal van maken dan het is.
ze zullen zijn zuurgraad niet gaan meten met een PH meting omdat het overduidelijk is dat ie zuur heeft. en als ze dat al zouden meten is de enigste oplossing van het probleem ook omeprazol geven dus waarom een (lastig) onderzoek starten als de uitkomst al duidelijk is, en de behandeling is dan toch dezelfde dan die hij nu kreeg (omeprazol of nexium)
PH metingen doen ze vooral bij een verborgen reflux
Rico trekt zichzelf bijna UIT de box!
Ja dat snap ik. Nee omdat je het ooit over een operatie gehad had. Niet dat ik dat wil voor je hoor. Maar eh hebben ze enig idee wanneer dit zou moeten stoppen want ik neem niet aan dat ie altijd zal blijven spugen??? Misschien dat ie gevoeliger blijft voor bepaalde soorten voedsel, maar je moet er toch niet aan denken dat ie ooit uit eten is met zijn eerste vriendinnetje en dat het meteen over is omdat ie zijn eten niet binnen kan houden
Groetjes,
Michèle
of vriendje ja je weet nooit he haha.
Die operatie zou nodig zijn als er wat te opereren viel. maar aangezien van binnen alles goed is is dat ook van de baan.
ze denken dat als ie echt goed kan lopen dat het spugen dan weg is…dit ivm evenwichts orgaan ofzo? (dat ie daar misselijk van kan worden) en dat als hij staat de voeding eigenlijk vrijwel niks anders kan doen dan omlaag gaan ipv omhoog, maar met dat laatste ben ik het niet eens, want hij spuugt ook al staat ie dus:S
Ah ja ik snap hem en waarschijnlijk is het een kwestie van overheen groeien dus. Hopelijk doet ie dat dan wel snel want leuk lijkt het me ook niet.
Groetjes,
Michèle
Hoi inge, zie het net allemaal staan, kl*te zeg!! Je zei het eigenlijk laatst al dat je er een hard hoofd in had, moedergevoel hé. Heel veel sterkte, en hopelijk gaat het snel weer beter met rico. Zo niet ka bellen hé en recept eisen. Dan is rico er gewoon nog niet aan toe.
Gr patries
Mama van Luna (26-2-2005) en Mees
(24-4-2009).
nee precies michele, leuk is wat anders, en het gaat steeds meer stinken en dan wordt ie weer misselijk en kletst ie er weer overheen:S
@Luna&Mees: ja we wachten nog even af want vandaag gaat het weer ietsje beter dus ik moet nog even zien of het een “fase” was of niet
Duim voor je dat het een fase is!
Gr patries
Mama van Luna (26-2-2005) en Mees
(24-4-2009).
Hmm…
Wat vervelend zeg!!
Ik hoop dat het snel goed komt!
Even terugkomen op de topic-titel: Seth is bij mijn ouders ook bijna uit de box geklommen, hij hing over de rand nadat hij op zijn auto was gaan staan:O
Wat een gevaarlijke ventjes hebben wij hier zeg!
Liefs, Anne