Rico trekt zichzelf bijna UIT de box!

A gosh 4 stuks. Arm schaapje

Groetjes,

Michèle

Jeeeetje, je moet er toch inderdaad niet aandenken dat je kleintje eruit valt! Pff, nee ik snap helemaal dat je naar een oplossing zoekt …

Ik moet zeggen dat ik Nayaro’s box ook al ruim 3 weken heb opgeruimd … Nayaro stond al heel vroeg & liep al heel vroeg langs de tafel, dus die had zijn box wel gezien … Dat was moord&brand als ik hem daarin zetten, waardoor ik dus alsnog niet rustig me dingetjes kon doen … Hij wou er gewoon onder geen enkel beding nog in …
Wat dus betekende dat dat ding er op een gegeven moment alleen nog stond voor de sier, nu hebben wij niet zo’n enorme grote woonkamer, dus eruit met dat ding! hahaha …

Nayaro vermaakt zich prima buiten de box , hij loopt wel achter me aan constant, maar is ook heel vaak gewoon bezig … Inmiddels is mn huis heel kindvriendelijk geworden, dus eigenlijk hoef ik me niet echt zorgen te maken & kan ik op me gemak een wasje opvouwen of iets dergelijks! …
Moet ik echt ff me handen vrij hebben & kan ik hem daar niet mee gebruiken, dan zet ik hem in zn bedje met een hoooop speelgoed erbij & dan hoor ik meneer soms een half uurtje niet! Nou prima dus haha …

Komt allemaal goed hoor, moeders worden vanzelf creatief!

BNB.

De eerste van de 4 is eindelijk!!! door Vandaag.
Maar onder zijn de bulte nveel groter dus dacht die komen eerst maar nee hoor links boven. Kan hij nog net zeggen ik had 9 tanden en kiezen toen ik 1 jaar werd
Of er moeten er morgen of dinsdag nog meer komen dan worden het er meer,

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Das een aardige mond vol zeg met zijn verjaardag., Kan ie goed mee smikkelen.

Groetjes,

Michèle

wat fijn michelle!
rico heeftn og steeds zure luiers ook nu zijn 8ste helemaal door is.
vraag me af of zn kiesje eraan komt… maar heb nog niet echt de indruk, alhoewel ik wel verdikking zie maar niet voel zeg maar…

Rico moet morgen stoppen met de omeprazol…ik hoop ZO dat het goed gaat!
maar aangezien hij nog wel regelmatig braakt…want spugen is het niet echt meer te noemen nu hijv ast voedsel krijgt… vraag ik me toch af hoe dat verder moet.
hij had eergisteren kwark gegeten weer, en ja hoor de halve nacht heeft ie gehuild en veel overgegeven

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ja nu de rest nog Inge

En wat naar meid, maar is daar in het ziekenhuis niks uitgekomen waarom hij daar zo sterk op reageerd?? Mag hij trouwens al geitenmelk?? Want dan zou je de kwark van geitenmelk eens kunnen proberen.

Groetjes,

Michèle

He vervelend Inge dat hij nog steeds overgeeft, Hopelijk wordt het niet erger nu je met de medicijnen moet stoppen maar blijft het hetzelfde , dan heb je toch al wat winst.
Succes met je mannetje

Liefs Michelle

@Michele: nou hij houdt die “zure” dingen niet binnen, net als yoghurt, kwark, karnamelk etc…
dus zo gauw het zuur wordt of het nu met geitenmelk is of niet braakt ie het uit.
vanille vla gaat wel goed, en gewone halfvolle koemelk ook…

@Michelle: dankjewel, ik hoop het ook maar hou jullie zeker op de hoogte! vandaag dus laatste capsule gehad…

Ik snap hem… dan kan hij duidelijk niet tegen de zuurgraat en dan ligt het niet aan de km dan.

Groetjes,

Michèle

juist…
MAAR hij is wel intolerant geweest voor koemelk.
nu dus niet meer, nu is het puur dat zure in dingen.
vandaag dus zonder…ben benieuwd, tot nu toe niet echt wat ernstigs ofzo, wel gespuugd maarja, dat kan ook gewoon zomaar zijn…we wachten rustig af dus

Je hoort het vaker hoor dat mensen slecht tegen zuur kunnen, vervelend maar gelukkig is er mee te leven toch?

Groetjes,

Michèle

ja opzich wel, ik weet niet hoe het is als ie zonder de omeprazol is, tot nu toe gaat het nog goed…

Ik ben weer zo trots op hem,
Al eenp aar dagen doet ie dat, maar dacht roep niet te voorbarig.
als je hem bij zijn handjes pakt gaat hij echt stappen. maar niet echt stap stap nee macheren zo van: hup 1 2 3 hup… haha. die tenen wijzen nog naar onderen. maar aangezien hij steeds vaker los staat en ook dan een stapje wil zetten maar wat niet lukt… heb ik al eerste loop schoentjes gekocht (maat 20!)
ze hebben uitvoerig zijn voetjes gemeten en de perfecte zool uitgekozen.
ik bedoel… het wordt nu winter en om elke keer op blote voeten te laten oefenen is dan geen optie… als we nou toch eens vloerverwarming hadden, werd dat een stuk makkelijker!

Ha ha ha kan ie schoennen ruilen met morgan, die heeft ook maatje 20

Groetjes,

Michèle

hahaha, cool
heb je foto van haar schoenen op hyves staan?
rico heeft van die nette, donkerbruine met zo’n stickrand zeg maar op de neus heel mooi en degelijk.
wilde eigenlijk sneakers maar die hadden ze niet in eerste loop schoentjes, dus daar begin ik dan ook niet aan om ze elders te zoeken, omdat je toch een zacht/harde zool moet hebben ipv TE zacht of TE hard.
hij is nu gewoon buikzaam maar wel van leer

Der eerste schoentjes waren die nikes, en die ze nu heeft heb ik geen foto op hyves staan, dat zijn witte lakjes met een blingetje. Geen echt loopschoenjes. Thuis heeft ze slofjes en mocasins aan.

Groetjes,

Michèle

ja goed, rico heeft ook wel eerder schoentjes gehad
ook nikes, haha die blauwe zelfde als morgan alleen de kleur is anders.
en echte nikes met knoer harde zool, alleen voor buiten als het koud was.
maar echt zijn aller eerste schoentjes heeft ie nu, gewoon omdat dat loopschoentjes worden en nu heeft ie er zelf ook echt wat aan dus dit zijn de schoenen die we goud of zilver laten spuiten als hij ze niet meer aan kan

Ik wacht daar nog even mee tot ze echt loopt want ze zit in een groeispurt en dan zul je zien, kan ze echt lopen is ze er weer uit gegroeid

Groetjes,

Michèle

haha ja dat kan idd ook, rico groeit voor geen meter nu dus had zoiets van: goed idee! enne daarbij, de winter komt eraan, en dan heb je weer geen normale slofjes waar hij mee kan lopen EN aan kan voor de winter, in zijn maat hier in de winkels

quote:
echte nikes met knoer harde zool

Ik zat hier net te lachen Inge, om jouw knoer harde zool. Ik weet namelijk wat ‘knoerhard’ is, maar volgens mij is dat Brabants en weten hier veel mama’s niet wat dat is! Het is echt een grappig woord he, KNOER. Het past ook alleen bij het woord ‘hard’. Een knoerharde zool. knoerharde muziek. Ik gebruikte het woord hier laatst zelf ook, maar ik kom dan ook uit Eindhovuuuuuu! Ik zit hier nog steeds een beetje te lachen, ja kan altijd alles zo beeldend omschrijven. Een knoerharde zool is een zool waarmee je iemand een tik op zijn kop kan geven! TOJJJJNK!

Hoe gaat het nu met Rico en het overgeven?

Groetjes Rainbow, trotse mama

hahahaha,
ff to the point "hoe gaat het met rico en zijn overgeven?"
hahaha
sorry…

Hmm ja haha die knoerharde zool net als E’town of wordt dat dan weer niet gezegt?
ja ik heb een levendige fantasie, de wereld ziet er zo bedorven uit, probeer je het toch leuker te maken he haha…fijn…
:S

Met rico gaat het redelijk
goed eigenlijk!
wat nou redelijk! het gaat echt super moet ik zeggen…maar ik blijf even afwachten
hij was vanochtend pas om 10 voor 9 wakker!
toen kreeg ie dus ook pas zn 1ste flesje
echt maf, maar ik werd eigenlijk zelf wakker en dacht: oh shit dadelijk is er wat mis!
ikke rennen stond ie in zn bed te spelen en te wijzen naar mij toen ik binnen kwam gehaast.
was echt vreemd.
zn spugen is op het moment redelijk
hij doet het nu wel weer met elke fles maar wel erg minimaal.
hij krijgt trouwens maar 2 flesjes. maar dan ook met zn fruit komt het eruit
avond eten zit er goed in en blijft ook echt zitten.