Ik dacht: eindelijk hij slaapt s’middags in zn peuterbed…
niet dus. ik kom binnen en meneer banjerde rond in zijn slaapzak met een pet op zn hoofd. haha. ik snel het fototoestel gepakt en een foto gemaakt.
dit was het resultaat.
Oh enne zn kamer is nog niet helemaal af dus het is nog een 2 thema kamer volgende mnd wordt er geschilderd en een nieuwe behangrand op geplakt.
Rico stiekem een clown is als ik er niet bij ben?
Haha, wat een geweldige foto! Wat kijkt Rico heerlijk ondeugend. Aan de ene kant een grote, stoer knul met z’n petje en aan de andere kant een klein ventje in slaapzak en met speen.
Groetjes,
M
haha echt he Mriek, zo dacht ik er ook over.
kleine troela is het! ik zal binnenkort een paar foto’s erop zetten van zijn bed en gordijnen maar zoals ik al zei nog niet alles is af op zn kamer en ikv ind het leuker ze aan iedereen te laten zien als zn hele kamer af is. sommige hebben wel een paar foto’s gezien al maargoed wie ze wil zien moet maar mailen.
en als de hele kamer af is dan zet ik foto’s op ikkeben.
Had 'ie die pet ZELF opgezet? Dat vind ik nou nog eens SUPERHUMOR! Met Rico zou ik enorm kunnen lachen, zo heerlijk eigenwijs! Zo van: slapen, ik ga effe me pet opdoen! Echt geweldig! Mafkeesje! Doet me er aan denken dat Eva vaak als ik niet kijk een onderbroek van mij (!) aantrekt over haar broek heen, of ze doet haar kaplaarzen aan (de linker aan de rechtervoet, dat snapt ze niet) terwijl ze dan verder haast niks aan heeft! Staat best ordinair, een romper met kaplaarsjes eronder!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Super, wat een mooie foto! En een prachtig mannetje…
Hij ziet er alweer heel anders uit dan op je profielfoto.
Wat een kereltje zo, stoere pet op, speen in de mond en dan nog ondeugend glimlachen (en kuiltje in z’n wang lijkt het… klein charmeurtje)
Groetjes Carolien.
@Rainbow: haha ja hij had hem zelf opgezet. hij zat iets over zijn ogen ik heb hem alleen wat naar achteren gedaan omdat hij geen moer zag
toen ging ik weg om het fototoestel te pakken en toen ik terug kwam draaide hij zich om en stond zo als hij op de foto staat met auto in zn hand tut in zn mond (die had hij nog niet in toen ik de 1ste keer binnen kwam)
echt zo grappig
Rico is ook erg grappig, toen de logopedist laatst binnen kwam zei hij tegen haar: jij kedootje (cadeautje) bij?"
en meer van die rare uitspraken, zo grappig! nhij denjkt nu dat iederen die binnen komt en een tas bij zich heeft, dat hij/zij een cadeau voor rico bij heeft. haha aso
@Mamavanjasper: ja echt he hij groeit ook zo hard en het is niet bij te houden! moet mijn profiel foto trouwens eens veranderen, goed dat je me erop attendeert… ofja dat hij er anders uit ziet dan op de profiel foto he, toen dacht ik: nouja pff