Rico mij aan het pesten was?

Ik zat voor hem en hij wijst in ineens (raakt ze daarbij ook aan) mijn maandelijkse puistjes (haha) aan. zegt ie: auw(puistje 1) auw(raakt puistje 2 aan) auw(raakt puistje 3 aan) en zo tot hij ze gehad had (ja ik heb er in deze tijd van de maand last van pff!)
hij lachte er smakelijk bij en liet vervolgens een kei harde stink boer in mijn gezicht, (hij had vis gegeten dan weten jullie het wel) en roept: BOER!!
hahaha! kleine smeerbal! hij had me dus flink zitten pesten

Gewijzigd door - MamavanRico op 13 Dec 2010 17:35:47

Oh wat een ongemanierd mannetje…

Groetjes,

Michèle

Hij weet de vrouwtjes wel in te pakken

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

haha nou meestal is hij wel lief en een charmeur hoor zeker tegen de vrouwtjes, in de winkel zwaait hij heel lief en kijkt extra schattig en verlegen.
alleen bij mama wil ie laten zien dat hij een echte vent wordt

over dat boeren trouwens en "scheten laten"
doen jullie kinderen dat ook nog perongeluk? dat het gewoon komt zeg maar?
als baby natuurlijk dat is logisch maar hoe zit dat nu?

Ha ha ha ja morgan doet het per ongeluk, zou er bij moeten komen dat ze dat al expres kan doen

Groetjes,

Michèle

Erik is zich er wel van bewust; als hij boert of een windje laat, dan zegt 'ie: “Boer” of “Windje laten” en lacht er dan heel enthousiast bij. Maar het bewust doen? Denk het niet.

Groetjes,
M

Ja, Rico zegt dat ook Mriek!
haha!
hij zegt bij een boer: BOER!
en bij een scheetje zegt hij: POEP!
haha best komisch eigenlijk maarja het komt nog steeds op de onverwachte momenten

Zo, werd jij veen verwend door je ventje! hahaha!

Nora rept na ieder boertje of windje: PARDOM! En dan grinnikt ze (denk dat dat door pappa’s trotse reactie komt!) Dus ze is zich ervan bewust dat het gebeurt, maar het overkomt haar nog wel…

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Nou troost je die oudste van mij is 8 en die hoor ik ook nog regelmatig PRRRRRT!!! Ik heb haar al 1000 keer gezegd dat ze dat in de gang of op de wc moet doen (zeker als er visite is of als wij ergens op bezoek zijn), maar ik geloof niet dat ze dat al op kan houden (krijgt ze natuurlijk buikpijn, snap ik wel…)

Ook Seth roept na elk boertje en windje: PARDON!!
Haha, dan klinkt het nog iets netter

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers