Rico liever wegloopt dan verschoond wordt?

nou rico heeeft weer een hoop nieuwe dingen
vooral eigewijze dingen ik moet er wel om lachen.
alsi k eerst vroeg of rico had gepoept kwam hij bij me hangen zovan: ga me maar verschonen.
alsi k nu vraag: heb je poepie gedaan?
rent ie weg en zegt: NEE
haha terwijl het overduidelijk te ruiken is
verder heeft ie nog een paar van die dingen.
dan wil ik hem uit bed halen s’ochtends of s’middags maakt niet uit.
en dan duikt hij ineens in het matras en gaat heel hard lachen zovan: pak me dan als je kan?
in de box gaat hij in een hoek ver weg staan waarvan hij denkt dat ik m niet aankan,
en als ik vraag: gaan we slapen? reageert ie gewoon niet en doet net alsof hij heel druk bezig is, later schiet hij dan in de lach als ik het spelletje meespeel.
Ook s’avonds als ik nog een schone pyjama klaar wil leggen en schone kleertjes voor de dag daarna, dan zet ik m eerst even in bed omdat ik dan nog wat dingen moet doen ook buiten de slaapkamer, en dan laat ik me ven in zijn bedje spelen zodat zn melk wat kan zakken voordat ik zijn tanden poets.
op de grond zetten doe ik niet want dan rent en doet hij met als gevolg lang wakker blijven en spugen(ja nog steeds)
maargoed wat ik zeggen wilde, dan wil ik hem dus ook pakken voor zijn verschoning en pyjama aan te doen + tandjes poetsen.
dan doet ie dus net alsof hij slaapt als ik weer binnenkom haha.
en als ik dan zeg: rico mama gaat he, dan slaap je maar in je kleren zonder slaapzak
dan doe ik de lamp uit en schieten zn oogjes open
ik doe dan toch de deur dicht want ik speel het spelletje mee, vind ik leuk haha!
en dan kom ik meteen weer binnen en dan zit ie dus rechtop te lachen.
laat zich vervolgens weer vallen om te doen alsof hij slaapt.
ja daar trap ik dan ook echt nog in.
kortom ik heb een boefje! maar wel een erg grappig boefje en ik vermaak me super!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 15 Feb 2010 10:58:26

Verschonen laat ze nu wel toe goddank, maar ook met spelletjes. Dan zeg ik ga maar een luier pakken en geef maar aan mamma. Dan geeft ze hem en als ik hem wil pakken trekt ze hem terug. Dat heeft ze van pappa geleerd. En inderdaad als ik 's morgens der kamer in kom duikt ze ook weer naar beneden van ik slaap nog en dan zeg ik altijd oh je slaapt nog gaat mamma weer weg en dan hoor ik haar schatteren. Geweldig zijn die dingen inderdaad

Groetjes,

Michèle

Wat leuk! Een aantal dingen zijn herkenbaar: het wegduiken op de matras, het in een hoekje van de box ‘verstoppen’ als ik hem wil pakken en dat wegrennen als je 'm wilt verschonen. We hebben twee dikke donderstenen Inge, maar wel hele lieve.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Haha, wat grappig zeg!!

Ik merk dat het inderdaad hier ook steeds eer geprobeerd wordt om spelletjes te doen. Maar het beperkt zich nog tot het kiekeboe en dat soort dingen.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

haha slimme kindjes hebben wij toch he.
echt ik lach me zo rot om hem de laatste dagen hij is super gezellig (en dat in donderwolk fase???)
zou echt niet zeggen dat hij aan’t springen is.
tenzij dat gedrag bij een sprong hoort maar dat vind ik helemaal niet erg!

wat het gekke WEL is… bij de leeftijd van
2 jaar zeggen ze toch altijd" 2 is nee" ??
rico is nog geen anderhalf en die heeft die fase HEEEL erg.
klopt die zin dan wel?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Haha wat ontzettend grappig Inge.

Vooral dat hij doet alsof hij slaapt, echt heel leuk.

Fijn dat hij nu zo gezellig is, lekker van genieten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

hoi hoi

dat doet hij hier ook weg rennen als de luier verschoond moet worden ook als we de jas aan gaan doen maar dan is het meer voor de grap met zo’n blik pak me dan als je kan. naar bed gaan vind hij heel niet erg gelukkig lekker naast mama liggen tot hij in slaap valt …

wel leuk dat hij net alsof doet dat hij slaapt ik zou echt in de lach schieten als mijn mannetje dat zou doen logisch dat je je vermaakt

groetjes

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Die zin klopt idd niet Inge, wij zeiden hier al: “Ik ben nog geen twee en ik zeg al nee.”

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hier ook al nee, al schud ze het meer dan dat ze het zegt

Groetjes,

Michèle

heerlijk hoor, vind het ook altijd genieten zulke momenten. wordt ik zelf ook altijd helemaal blij van, ook als ik even niet zo lekker zit dan zijn dat echt wel de momenten dat ik dat even kan vergeten. zeker het meespelen is hier ook een groot succes.
wij zitten hier gelukkig nog niet in de nee-fase maar ik heb wel al is eerder begrepen dat het wel makkelijk eerder kan beginnen dan met 2 jaar.

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

haha Mriek, dat is een goeie

gelukkig dat rico niet de enigste is, ik denk al: die is al ver!
wat nou 2 ik zeg nee?

En idd leuk dat wegrennen,
ik moest vandaag ook weer zo om hem lachen.
er zijn weinig kastjes in huis waarvan ik het NIET wil hebben dat hij ze open maakt, en wat doet ie?
de kast waarvan ik het ZEKER niet hebben wil maakt hij open (papierwerk en een rommel kastje in 1)
en hij blijft aan de gang.
dan loopt hij er voor de zoveelste keer op af en ik loop meteen streng naar hem toe, houdt ie de deurknop vast kijkt me lachend aan en schud zijn hoofd “nee nee” terwijl hij ook “nee nee” zegt met een grijns van hier naar india op zn hoofd.
ik mag dan niet lachen maar oooh wat is dat moeilijk!
hij is niet eens vervelend als deugnietje met zn sprong hij is gewoon zo grappig maar het mag soms gewoon niet!

We hebben in een geluiden boekje zitten kijken “baby’s eerste woorden boekje” (en dan de versie"geluiden)
en daar staat een baby in en hij zit constant als ik zeg"dat is een baby" zegt hij “deedie!” met echt een stem…nou die zou spontaan doorkomen in x-factor.
zo schattig! dat kan je gewoon niet weerstaan zo lief mijn mannetje!
En morgen moet ie de BMR en Men.C
ik zie er zo tegenop!

topic is weer goed veranderd

Hihihi, ik herken die spelletjes ook. Zo leuk! Eva duikt ook in de matras, ze vindt het ook geweldig om op bed te spelen en ze verstopt zich nu in de kast. Dan zie ik haar zeer duidelijk zitten, maar dan doe ik: ‘Eva? Waar ben je nou? Ik zie je niet?’ en dan hoor je gegil uit de kast. Ze voelt dan de spanning van het verstoppen. Zo leuk! En ze wil nu ook hard racen met haar fietsje en dan doen we dat we tegen de bank botsen, wat ook veel geschater oplevert! Zoooo leuk he, lekker van genieten! En hier ook veel ‘ne ne ne’ hoor. Maar als ik vraag of ze iets lekkers wil, of wil eten, is het keihard: JAAAAAAAAAA!

Groetjes Rainbow, trotse mama

hahaha dat is leuk dat ind e kast verstoppen,

nou weet je wat hij sinds kort doet? echt GENANT
staat ie bij de kassa in de supermarkt zegt hij heel hard: MMMMM hmmmm!!
(dat doet hij ook altijd als hij wat lekkers ziet. een boterham of zijn eigen eten)
en die meidjes achter die kassa vragen dan maar: wil hij soms een koekje??
hhaha ooh wat erg!
hij kan het (gelukkig) nog niet vragen, dus doet hij het zo maar! pff wat een boefje!