Rico kan tot 3 tellen!

Jaaa echt waar, Rico telt tot drie hij zegt:

een…Teee trie!!!
en gaat dan hard lachen!
ik ben dus weer apetrots op mijn boevemannetje! hij is ook onwijs trots op zichzelf! En dat was trouwens gelijk papa’s cadeautje vanochtend want die is vandaag 28 geworden! feestjee!!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Gefelicteerd Rijco enne Inge en Rico natuurlijk met pappa,

Maar wat goed van Rico, ik tel elke avond tot 10 en dan ‘verstoppen’ pappa en morgan zich in de badkamer, en soms hoor ik zes drie acht, en ook in die volgorde maar echt tellen doet ze nog niet. Ze verkondigd nu alleen overal waar ze komt is mijn beer als mensen paddington zien

Groetjes,

Michèle

Dankjewel Michele
Ja Rico zit nu constant: een tee trie!
en dan doet hij zn handen voor zn gezicht en gaat gillen hihi!
echt leuk.
hij zei laatst toen oma tot tien aan het tellen was: ACHT TIEN
zovan: achtien!(18 snapje duh)
was erg grappig ook. hij vind tellen leuk.
vier lukt hem nogn iet dan zegt hij : ieeeeehhh
Rico zegt ook dat alles van hem is: mijn mama, mijn papa, mijn papa en mama, mijn bal, mijn poeh, mijn nijno.
jaja alles is voor bassie hahaha!!

Wat knap dat Rico kan tellen. Tim kon dat op zijn leeftijd nog niet. Hij kan nu wel tot 10 tellen, maar ja hij is natuurlijk ook ouder.

Gefeliciteerd met Rijco en veel plezier vandaag!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Oh wat dat betreft hebben we dan 2 bassies

Groetjes,

Michèle

Gefeliciteerd met Rijco en met je slimme zoon!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

@Michele: je maakt me weer aan het lachen!!

@Sandra en Mriek: dankjewel! toen straks wilde hij niet meer tellen, zei hij alleen: tieee!! (verstopt handjes voor de oogjes) had last van eenkennigheid…
gerum!
hebben jullie ukkies dit nu ook nog wel is??

@Sandra, ik vind het superknap dat Tim dat doet. Maar het is niet echt een standaard-iets hoor, op deze leeftijd! Ook niet als ze 2 zijn! Ik ben al blij dat Eva steeds meer woordjes gaat zeggen. Tellen kan zij echt nog lang niet! Ik heb ook nog nooit eerder gehoord dat een kindje van 2 al tot 10 kan tellen? Goed hoor!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Dank je Rainbow. Ik heb geen idee vanaf welke leeftijd ze dit ongeveer kunnen. Hihi ben ook supertrots op hem. Ik tel altijd de druppeltjes van de vitamine D hardop. En ineens toen ik de druppels pakte ging Tim zelf tot 10 tellen. En dat gaat hij nu steeds vaker doen. Maar volgens mij kan Erik van Mriek het ook al. Maar goed maakt niet uit, vind het hoe dan ook knap. Ook dat Rico tot 3 kan tellen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Haha, ik had idd een tijdje terug een topic geplaatst in volgens mij Wist Je Dat, dat Erik ook tot 10 kon tellen. Foei Rainbow, niet onthouden dus Maar inmiddels kan 'ie het niet meer Sandra. Hij telt nu van 1 naar 4 en dan naar 10. Dus 2 en 3 worden overgeslagen.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

ik vind het ook ontzettend knap dat ze tot 10 kunnen tellen jeetje!
maar spreken ze alle cijfers ook echt goed uit of ook een beetje van een teee trie???
ik ken een jochie van 3 die het alfabet kan zingen! jaja! die is nu 3 mnd en 2 maanden ik vind het echt belachelijk knap ik stond er ook heel erg van te kijken,
hij slaat alleen de q over

Erik spreekt het bijna goed uit, alleen de ‘t’ van de acht wordt vergeten. En bij tien doet 'ie z’n armpjes omhoog en zegt 'ie: “yeah!” Omdat wij dat altijd doen als hij klaar is denk ik, omdat we het zo knap van hem vinden

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Wat apart Mriek dat hij nu de 2 en 3 overslaat. Ach, komt vanzelf wel weer. Tim vergeet net als Erik de t achter de 8, maar verder spreekt hij de cijfers wel goed uit. Soms wil hij alleen te snel gaan en dan klinkt niet alles zoals het moet. Maar als hij ze gewoon rustig opnoemt wel.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Knap hoor! Nora doet wel met haar vingers alsof ze telt en dan komt er net als bij Morgan een soort mengelmoes uit: een, zes, vier, ach. Moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet met haar oefen ofzo. Wat worden onze kleintjes toch groot!

liefs

@ liske wat grappig morgan gebruikt inderdaad ook haar vingers alsof daar de antwoorden op staan

Groetjes,

Michèle

Apart hè? Volgens mij weet hij het wel en doet 'ie het expres. Want toen hij de 2 en 3 de eerste keren oversloeg zeiden wij: “Neehee, 1-2-3!” En dat vond 'ie heekl grappig, dus slaat 'ie ze nog steeds over om een reactie bij ons te ontlokken.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Toppie Rico, zover zijn wij nog lang niet

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

@Michelle: je zult zien dat Dylano later een 10 voor nederlands heeft, en rico een mager 6je

Eeen 10 is niet nodig hoor, alles boven de onvoldoende ben ik tevreden mee

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

@Mriek: dat ik zoiets kan vergeten!

Ik zing weleens dat liedje van de maneschijn. Dan doe ik ‘en van je 1 en van je 2…’ en dan doet Eva wel haar vingertjes omhoog, maar verder snapt ze het nog niet. Wel maakt ze de beweging van de ‘sis’ als ik zing ‘en zo doet de vis’. Lopen, praten…ons meisje neemt overal ruim de tijd voor, maar uiteindelijk kan zij het ook. En papa heeft een wiskundeknobbel, dus dat tellen en rekenen komt hopelijk goed straks! Ik kan haar er niet mee helpen. Ik kan wel goed tellen, haha, vooral hoeveel korting ik ergens op kan krijgen (!), maar rekenen? Nee…iGelukkig heb ik de talenknobbel, dus ik kan haar wel helpen met praten en schrijven later!

Groetjes Rainbow, trotse mama