Nou we zijn dus de hoek aan het toepassen,
wat is nu het geval?
hij gaat er zelf al instaan en hij komt er “expres” niet meer vandaan.
ja ook prima maar het maakt hem dus niet uit haha.
tja… de box was nog steeds de beste plek wat hem WEL deerde, alleen daar is ie voor de zoveelste keer doorheen gesprongen
Rico is gek bezig
Hier was de hoek ook even geen optie meer. Ze ging ook al staan en dan weer door. Nu alleen even gedreigd en het gaat alweer stukken beter. Ben bang dat je even creatief moet zijn Inge.
Groetjes,
Michèle
hahaha, erg is dit he!
en ik schoot op den duur ook echt in de lach, wat erg! ik werd er zelf bijna melig van.
ik was dus even naar de gang gegaan om uit te lachen
maar goed rico was ondertussen al weer vanalles door de kamer aan het gooien, en aan de tv te likken (ja alweer)
wat bedoel je met creatief zijn?
heb je een idee?
de box was alweer in elkaar gesprongen (hihihi!)
Stat hij in de hoek in dezelfde ruimte Inge, wnt ik zet Dylano in de hoek in de hal en ga zelf naar de kamer en dat is niet leuk
Liefs Michelle
Als ik dit zo lees, denk ik meteen aan het verhaal op mijn werk. Een kerel belde me op, om te vragen of wij rondleidingen verzorgden. Ik zeg: ‘nee, dat doen we niet meer!’ Zegt 'ie: ‘Ja, want ik ben als kind eens bij jullie geweest en toen zette de juffrouw mij in de hoek. Ik zou nu graag nog eens bij jullie langs willen komen, zodat ik die herinneren nog eens kan beleven. Wilt u mij dan in de hoek zetten?’. Ik hield me in en zei dat ik daar niet aan kon beginnen, maar ik dacht inwendig: ‘Welke lieslaarzen wilt u dat ik aan doe dan?’ Rare knakker! Maar zo zal Rico zeker niet worden hoor!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Soms…kinderen ja ja het is niet altijd even gemakkelijk maar wel vaak lachen om wat ze doen of uitvinden.
Ik zette Marijn altijd op de stoel in de keuken maar dit werkte ook niet meer kon hem er wel 20 keer opzetten maar meneer bleef eraf gaan grrrrrrrrr zet hem nu met zijn stoel op de gang en dit vindt meneer een stuk minder leuk omdat hij me dan niet meer kan uitdagen. Werkt tot nu toe erg goed. Dus wat mirema ook zegt probeer hem te straffen op een plek waar hij je niet (goed) kan zien.
haha heel leuk allemaal maar rico vind alleen de box niet leuk, heb m in de hoek van de huiskamer gezet, in de hal is geen optie omdat daar de hond zit, en rijco’s “werkplekje” is, (ja hier is anders geen ruimte voor)
dan kan rico bij gereedschap e.d.
@Rainbow: hahaha ik moest echt om je lachen. en dacht meteen wat michele al schreef