Rico is door de box gezakt

@Mriek: he-he-he, waarom alleen Inge melden dat Erik staat? Dat willen wij ook weten hoor! Tsssssss! Maar goed is het wel hoor! Eva deed het opeens ook op vakantie, ook in haar campingbedje. Toen stond ze opeens ook tegen de bank, maar toen moest ze weer terug gaan zitten en dat kon ze niet. Ze werd bang en heeft sindsdien niet meer gestaan! Grrrr. Hopelijk weet Erik wel hoe hij terug moet!

@Inge: de vakantie was gaaf, zie mijn topic’We zijn even weg’.

@Michele: een distelklitje! Ja, die dingen ken ik. Zijn mega-irritant! wel een grappige vergelijking! Wij hebben ook zo’n disteltje.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha kijken of vriendlief ook deze omschrijving snapt Met ik geloof de koekneus had hij ook een probleem met snappen toch??

Groetjes,

Michèle

@Mriek: wat gaaaaaaaaaaf!!! supergoed! en in het campingbedje nog wel !!
dat vind ik gewoon bizar! omdat ze toch nergens aan op kunnen trekken en dan ook nog wel de 1wste keer meteen zonder spijlen! ik vind het superknap geef m maar een dikke pakkert van ons! heeft ie inmiddels hyves Rico zeurt zo aan mijn hoofd om vriendje erik

@Rainbow: ja ik ben een muts, kan geod zijn dat ik al gereageerd heb maar dat ik het niet eens meer weet, waar staat dat? mama’s hoekje of hier?

@Michele: ik heb op jou gereageerd in topic van kartouche over die oren trekken mbt tandjes van morgan. maar echt superfijn heeft ze er nu 4?
rico heeft er nu 6… 4 boven 2 onder. en nog steeds blijft zijn ontlasting slijmerige zure drek, twijfel dus weer lekker of het wel door de tandjes komt

Ja ze heeft er 4 nu. Ze is een klein konijntje als ze door groeien We mogen er alleen niet aanzitten nu. Gek genoeg mogen we ze wel poetsen.

Groetjes,

Michèle

haha ja dat is wel vreemd inderdaad.
Rico is nu al 3 dagen aan het krijsen tijdens het tandjes poetsen,
gisteren had ik perongeluk zijn tong geraakt en kwam een puntje bloed af, voelde me super schuldig haha arme ziel. ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe tandenborstel want deze haartjes zijn wat hard geworden en staan wat uit elkaar misschien heeft hij daar last van. het is te proberen waard.
Rico ziet er ontzettend grappig uit met zn 4 boventandjes, en dan die 2 heel alleen ondertandjes als hij gaat lachen of als hij gaat staan gaat hij zijn onderkaakje wat schuin houden, en dan met een open mondje hahaha ziet er maf uit

Ja kan, Wij moeten per slot van ook om de zoveeltijd een andere borstel hebben he…

enne dat geloof ik graag, Kan niet wachten om te zien hoe Morgan eruit ziet.

Groetjes,

Michèle

zul je een foto maken??

ja precies maar heb deze nog maar 11 weken ofzo maar hij krijgt zoiezo vaker een nieuwe tandenborstel dan wij, vooral nu ik merk dat hij er last van heeft

Ja als ze zichtbaar zijn maak ik een foto dacht jij dan

Enne die van Morgan is nog niet vervangen, maar die ziet er ook nog keurig uit en ze heeft nergens last van

Groetjes,

Michèle

gelukkig maar, ga er morge 1 hale heb vandaag even geen zin om naar de winkel te gaan, poets vanavond even extra voorzichtig

Gelijk heb je meid, het zal niet op een dag steken

Groetjes,

Michèle

@Inge: Erik heeft nog geen hyves. Mama en papa hebben het te druk om er eentje te maken. Morgan zeurt me ook al aan het hoofd, haha. Maar wie weet, met de tijd!

Enne, Erik zet nu ook z’n ene beentje voor het andere als we hem onder z’n okseltjes pakken. Wat gaat het snel!!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Gister op het kdv zo gelachen. Ik had Morgan op schoot. Staat der vriendje naast me die is 5 dagen ouder. Staat is ineens los en hij heeft het zelf niet eens door. Want dan wankelt ie even en dan duwt ie zich als het ware weer recht en dan staat ie met een grote grijns naast je.

Groetjes,

Michèle

wat goed van Erik Mriek!!
geef m maar een kus van mij en rico!
ja het gaat inderdaad snel, je houdt het haast niet bij. af en toe als ik naar rico kijk ofzo dan wordt ik ineens emotioneel en laat ik de tranen gewoon lopen, niet dat ik dan verdrietig ben maar gewoon, MIJN MANNETJE!!

@Michele: haha ja ik kan me het beeld voorstellen ja, en hoe keek Morgan?

Dat herken ik hoor Inge. Soms zwel je gewoon op van trots om de kleinste dingen. Leuk! (Ondanks de emoties, haha)

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh die reageerde alleen maar door te lachen maar das omdat het teun is. Maar ik hhoorde gister wel dat ze hem dan soms omduwt, Klein secreet

Oh ja en ze eet nu standaard het brood van op de grond op als ze de kans krijgt. Ze moeten haar in de box zetten tot het opgeruimd is want ze blijft eten…

Groetjes,

Michèle

de kleine vreetschuur is weer helemaal terug

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

O ja helemaal, alleen door het gerommel op de creche. Lang verhaal ga ik hier ook niet typen, je weet nooit wie er meeleest. IS ze heel moe 'savonds en eet ze dan nog slecht.

Groetjes,

Michèle

he das minder

Liefs Michelle

@Mriek: haha ja dat is waar, maar goed emoties horen er nou eenmaal bij, en het feit BLIJFT dat om wat voor rede je ook huilt of het nu van geluk is of verdriet, het lucht eigenlijk altijd wel een beetje op

@Michele: haha eet morgan van de vloer?
is dat ook een uispraak: zo schoon dat je van de vloer kunt eten bij wijze van dan, nee Morgan doet het echt haha Niet TE letterlijk nemen Morgan!

Ja op het kdv eet ze van de vloer. Deze is gelukkig heel schoon, maar ja ze neemt het wel letterlijk en het smaakt haar dus best.

Groetjes,

Michèle