als ik eraan denk lach ik me nog rot maar ik schrok me ook rot toen het gebeurde. rico ging namelijk staan en ging voorzichtig stapjes in de box naar links zetten. uiteindelijk hield ie zijn evenwicht niet meer en viel in een schuine hoek van de box hard op zijn billen. en toen was ie er dus doorheen gezakt. haha sorry het was echt grappig, ook rico moest gewoon hardop lachen en je had dat gezichtje eens moeten zien… enfin we meoten dus een nieuwe box hebben als papa het niet gemaakt krijgt want het zit eruit. helemaal afgebroken.
toen ik de schroef zag waar die bodem mee vast zat schrok ik enorm, JEETJE riep ik uit: STEL HIJ HAD DAT DING IN ZIJN RUG GEKREGEN!
toen was het lachen me dus even vergaan maar achteraf moet ik er toch weer om lachen.
wilde dit even met jullie delen.
nu ik het hier toch over heb.
rico’s oma (schoonmoeder van mij…gaan we weer)blijft maar zeggen: oh wat is hij toch dik he hij is echt een dikkert.
dan denk ik van waar heb jij het over hij zit (sinds vorige week) niet meer op de middenlijn maar ern et onder. en mn vriend zegt ook telkens: hij is helemaal niet dik hoe kom je hierbij.
zegt ze: ja maar gewoon lekker gezond.
maar toch, ik weet zeker als we dit vertellen dat ze het daar dan weer op gooit.
voel me daardoor toch best gekwetst.
vind hier iemand rico een dikke baby?