Nou Ons mupke had zijn dag niet zo vandaag.
dus ik denk, verwen m lekker.
ga stukje met m wandelen, speel lekker lang met hem op zijn kamer (tevens speelkamer) doe met hem aan balletje rollen, en stop m daarna lekker in bad.
Ik had een baby zit-lig matrasje in bad gelegd, en had m in de zit stand gezet. Toen rico erop en speeltjes in het bad gedaan.
omdat die kussen meer een hoef is die je dan met een knoop vast kunt zetten (als ze gaan zitten) blijft wat in dat “gat” gebeurd in het gat.
rico die boog wat voorover en ik denk; wat is die kussen ineens bruin.
ik til hem op en de hele lading vulde het badwater.
ik riep rijco, en hij kwam met een poncho aanrennen, en rico langs het bad gezet. Hij stond echt te kijken van: gedsie!
haha wees ook nog: bah! naar het water. ja liefie dacht ik, dit is jouw werk! kun je wel vies gaan kijken!" hahaha.
enfin… toen even schoongemaakt en nieuw water erin, zeepsop van zwitsal erin en terug in bad gezet.
verder niks aan het handje.
s’avonds (net dus) poets ik zijn tanden, en het was drama.
ik dentinox smeren omdat bij kies nr 1 en nr 2 de “andere helft” (jullie weten vast wel hoe zo’n kies groeit eerst lijn 1 en dan lijn 2 snapje?)
doorkwam.
merkte ik ook dat nr 3 (onder) door is gekomen (1 puntje scherp!!) en dat nr 4 aan het komen is omdat het zwelt.
ligt het nu aan mij of volgen de kiezen sneller op dan de tanden?
het duurt wel eens zo lang voordat ze doorzijn misschien lijkt het daardoor… maar toch.
Ohja, achter “in bad gepoept omdat…” moest dus staan omdat hij weer bezig is met kiesjes.
Ben blij als het morgen is want ik heb nog maar 2 pampers. druk weekend wat luiers verschonen betreft!
Gewijzigd door - MamavanRico op 06 Dec 2009 19:57:43