Rico in bad heeft gepoept omdat

Nou Ons mupke had zijn dag niet zo vandaag.
dus ik denk, verwen m lekker.
ga stukje met m wandelen, speel lekker lang met hem op zijn kamer (tevens speelkamer) doe met hem aan balletje rollen, en stop m daarna lekker in bad.
Ik had een baby zit-lig matrasje in bad gelegd, en had m in de zit stand gezet. Toen rico erop en speeltjes in het bad gedaan.
omdat die kussen meer een hoef is die je dan met een knoop vast kunt zetten (als ze gaan zitten) blijft wat in dat “gat” gebeurd in het gat.
rico die boog wat voorover en ik denk; wat is die kussen ineens bruin.
ik til hem op en de hele lading vulde het badwater.
ik riep rijco, en hij kwam met een poncho aanrennen, en rico langs het bad gezet. Hij stond echt te kijken van: gedsie!
haha wees ook nog: bah! naar het water. ja liefie dacht ik, dit is jouw werk! kun je wel vies gaan kijken!" hahaha.
enfin… toen even schoongemaakt en nieuw water erin, zeepsop van zwitsal erin en terug in bad gezet.
verder niks aan het handje.
s’avonds (net dus) poets ik zijn tanden, en het was drama.
ik dentinox smeren omdat bij kies nr 1 en nr 2 de “andere helft” (jullie weten vast wel hoe zo’n kies groeit eerst lijn 1 en dan lijn 2 snapje?)
doorkwam.
merkte ik ook dat nr 3 (onder) door is gekomen (1 puntje scherp!!) en dat nr 4 aan het komen is omdat het zwelt.
ligt het nu aan mij of volgen de kiezen sneller op dan de tanden?
het duurt wel eens zo lang voordat ze doorzijn misschien lijkt het daardoor… maar toch.

Ohja, achter “in bad gepoept omdat…” moest dus staan omdat hij weer bezig is met kiesjes.
Ben blij als het morgen is want ik heb nog maar 2 pampers. druk weekend wat luiers verschonen betreft!

Gewijzigd door - MamavanRico op 06 Dec 2009 19:57:43

Haha hij kiest wel een goed moment om even te poepen.

Tim heeft het thuis nog nooit gedaan, maar op maandag is hij altijd de hele dag bij mijn ouders. Hij gaat daar in pyama heen, omdat mijn ouders het leuk vinden hem in bad te doen. Hij gaat daar in het grote bad en ongeveer een maand geleden heeft hij ook daar in bad gepoept.

Het zou heel goed kunnen dat de kiezen zo snel achter elkaar volgen. Hier waren er 4 in 1 keer door.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

haha, heb jij even geluk en je ouders pech haha!
ja ach het hoort erbij, rico heeft ooit ook 1x in zwembadje gepoept toen we er samen inzaten, gadver, vervolgens gaf hij ook over! en ik zat erin nou lekker!
haha.

4 kiezen in 1 keer, tja dat is echt snel!!
en het sneue is nog, dat het zoooolang duurt voordat ze helemaal goed doorgegroeid zijn, die kiesjes.
dus de pijn blijft langer aanhouden.
hier is het toevallig hoor dat elke keer tijdens een sprong zijn tand/kiezen doorkomen. lastig!

Hier ook iedere keer bij de sprong Inge, de bovenste hoektanden zijn nu aan het doorkomen pff.
en kiezen ook 4 tegelijk dus dat lijkt vrij normaal. maar duurt indd lang voor ze door zijn.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

@Michelle: oeijj de hoektanden, ook drama? of liever dat dan kiezen?
je weet denk ik wel wat ik bedoel met “2e rij van 1ste kies” he?
ik vin ddat zo moeilijk om uit te lachen, eerst kwam ie links door, die rij puntjes, het midden van de kies is er nog niet, maar nu begint de rechterkant ook, (dat is wat ik bedoel met 2e rij haha snapje?) oef…wat een belachelijke uitleg, maar je vat m hopelijk wel. echt het is hier kwijlen en brullen en poepen
all day long!

Haha dat lijkt me helemaal niet fijn Inge. Samen in een badje en dan poep en overgeven. Nou ja hoort er allemaal bij en gelukkig hebben we daar douches
voor

En ik begrijp in ieder geval je uitleg over de kiezen haha.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Getsie, haha. De dikke boef. En hopelijk zijn die kiezen snel door!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

haha ja echt he! hij kiest de momenten goed uit!
ga m zo weer even afspoelen
en dan gewoon even met de douchekraan op lauw water

Over die hoektanden… Voor Nora zijn die het ergst van alle tanden en kiezen.

Maar het gekke is (of is dat normaal?) dat ze eerst haar tanden kreeg, toen de kiezen en nu moeten daartussen de hoektanden doorkomen, dat wringt natuurlijk aan alle kanten. ze heeft er echt last van. Gelukkig niet zo met luiers, maar wel met krijsen af en toe…

Het is normaal dat de hoektanden als laatst komen.
Seth is nu al 2 weken met 1 tand bezig… en ik zie alweer meer bobbels komen.
Hij heeft nu onder 2 tandjes, en boven niet de voortanden, maar 1 ernaast, en aan de andere kant staat hij ook al bijna op klappen, net een klein draculaatje
Ik hoop dat ze nu eens doorkomen, dan zal misschien iets minder hangerig zijn.
Liefs, Anne

[img]http://lb1f.lilypie.com/eMdZp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

@Inge

Ik snap hem helemaal en uh de hoektanden, het zijn er zo te zien 2 tegelijk de bovenste, maar of hij nu meer last heeft als van de kiezen geen idee. Hij is ziek zit in sprong en er moeten tanden komen zeg het maar waar het aan ligt

Liefs Michelle

ja michelle IK WEET HET:-d

“de…combinatie

arme ziel! beterschap met het mannetje,
is niet leuk nee, maar je zult net zien…alles valt tegelijkertijd. is echt vaak zo.
lastig maar waar!

We moeten het er mee doen Inge

Liefs Michelle

kweet er alles van
komt goed…!