Rico hele grote bellen kan blazen en

echt kan fluiten?

we hadden bellenblaas gekocht. een normaal potje en zo’n giga grote met heel veel vakjes waar sop in kon.
hij blaast gigantisch grote bellen! zo knap! staat dan wel 3+ op maar ik blijf er natuurlijk bij. Nu vangt hij zijn grote bellen ook met dat ding WAARUIT je ze blaast. haha en dan prikt wil hij ze vanuit dat “stokje” met zijn handen pakken maar dan gaan ze stuk.
maar echt hoor petje af hij knapt er helemaal van op.
ik denk; die jengelbui van m ZUCHT ik snap het wel hij is nog niet helemaall fit en lang ziek geweest maar echt jullie moeten hem nu is zien

ohja en hij kan dus echt fluiten. hij fluit nu al ruim een week dus het is geen toeval. hij kan ook best hard fluiten (hij floot begin van de week achteruit en nu ook vooruit)
echt zo goed!! wat gekke papa hem af en toe wel niet leert

Wat goed! Erik kan nog niet blazen, die zuigt nog. Snap je?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

ja echt he! en dat hij ze dan ook gaat vangen met dat ding waar je ze uitblaast hahaha hij heeft ze dan ook echt HEEL op zn bellen blazer he als hij ze vangt, echt zo superknap! en hij giert het uit van het lachen telkens.
ooh zucht wat \fijn om hem zo blij te zien.
kan erik ook fluiten? ik kan nauwelijks fluiten, vind het daarom zo knap dat hij het kan!

Nee, Erik kan niet fluiten. Dat gaat een beetje moeilijk als je de lucht opzuigt ipv uitblaast

Groetjes,
M

hmm dat is ook jammer bakmama, hoezo kan hij dat niet meer? ging hij ook ineens zuigen ipv blazen?
rico begon met lucht naar binnen zuigen, zo fluit hij ook

@Mriek: nee dat hoeft niet
want door lucht nara binnen te zuigen kun je ook fluiten
dat bedoelde ik met “achteruit fluiten” (overigens dacht ik dat jij het over bellenblazen had dat hij dan naar binnen zoog maar dat is dus ook bij fluiten sorry!) enfin… probeer maar is voor de grap om achteruit te fluiten.
zo begon rico
nu flluit hij achteruit/vooruit/achteruit/vooruit. totdat hij geen adem meer heeft en dan zegt hij: HIKO (rico) DOET FUITEN
hahahaha

Gewijzigd door - MamavanRico op 10 Mar 2011 23:07:04

Haha, ik heb het geprobeerd Maar dat klinkt toch niet helemaal hetzelfde als écht fluiten

Groetjes,
M

Knap hoor van Rico Echt super En leuk inderdaad om hem zo vrolijk en blij bezig te zien Hoe meer lol je kind heeft, hoe gelukkiger jezelf bent he

@Mriek: Als ik het doe klinkt het precies hetzelfde Naar binnen en naar buiten

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Groetjes,
M

@Mriek:

@Bakmama: ja fietsen verleer je toch juist niet? skieen ook niet zeggen ze. ik heb geskied (hoe schrijf je dat? haha) toen ik 9 was…ben benieuwd als ik in oh oh tirol sta of ik nog kan skieeen

@bakmama: Hij zal het over een paar jaar wel weer leren als de meisjes intresant worden