Ik vond het wel een leuk idee om in mijn verveelheid een hyves voor rico te gaan maken. had toch niks te doen haha en vond het dus wel leuk.
wie volgt mij? dan hebben ze ook echt hun eigen website. ik heb hem wel geblockt in de zin van dat niemand hem kan “zoeken” en ook alleen maar zichtbaar voor vrienden.
Rico heeft een eigen hyves en wil jullie toevoegen
Ja leuk hoor
kom maar op
Mijn kids hebben geen hyves maar allebei een eigen website als je onder in mijn bericht kij zie e de naam Robin en Justin als je op een van de namen klikt kom je op de site
ja maar dat is juist de bedoeling dat ieders baby ook een hyves krijgt
en dan alles blokkeren voor de rest alleen zichtbaar voor vrienden, want je weet nooit met die mafkezen hier op de wereld
ik voeg jullie toe zo gauw rico zijn slide show klaar heeft, maar meneer ligt nu te slapen dus waarschijnlijk zondag
Als morgan zo slaapt of misschien vanmiddag als ik nog tijd heb als ze naar oma is zal ik een site maken voor haar. En uiterlijk morgen dan Want dan heb ik mijn handen ook nog vrij
Groetjes,
Michèle
leukkkkk Inge maar nu ook nog een hyves voor dylano heb al moeite om zijn website bij te houden hahahahah en das 1 keer in de maand
maar oke das dan wel gelijk een heel verhaal en foto’ss maar goed.
@heleen als ik op die namen klik kom ik op snugglepie.com
Liefs Michelle
er moet niks natuurlijk, maar ik vond het gewoon een leuk idee was gisteren trouwens lekker crea geweest.
mijn moeder wordt dinsdag 50 en ik had dus een foto lijst met 3 vakken gekocht waarin ik 1 foto vlak na de bevalling heb gedaan. in het midden een zwart wit foto van toen hij 4 maanden was en in het 3e vlak een foto van nu.
echt kei leuk.
maar het creatiefste komt nog…
ik had hem samen met een vriendin heel netjes ingepakt in roze met groen en geel papier. en had met groen inpakpapier een wolk uitgeknipt en die schuin op de verpakking geplakt van het cadeau. Daar hadden we weer met het roze/groen gele papier een grote 50 uitgeknipt, en ik had nog allemaal sterretjes op een vel zitten (van kerst nog) en hebben we die 50 “gepimpt” met sterretjes langs de randen van de 5 en 0. ook het inpakpapier zelf hebben we opgeleukt met sier randen etc.
heb er daarnaast nog een foto kaart (met rico’s foto) opgeplakt met een getypte tekst speciaal van rico voor oma
zijn er een hele avond mee bezig geweest maar ik moet zeggen hij is prachtig geworden.
toen ging ik om half 12 nog 2 collages maken van rico’s foto’s in 2 grote lijsten.
nee ik heb niet stil gezeten maar dus ook geen tijd meer gehad rico’s hyves af te maken. Dadelijk komt Rijco’s moeder langs en vanavond gaan we weer grillen met vrienden dus ook dan komt er niks van. Morgen zal ik een plekje zoeken.
en DAN voeg ik jullie toe.
het lastige is wel met die hyves dat je een ander email adres moet gebruiken dan die je hebt voor je eigen account. dus rico heeft ook maar een eigen email adres hahaha
Rico, je bent uitgenodigd!
Maar om nou zelf ook een hyve voor Erik te maken…ik vind m’n eigen hyves en ikkeben al zoveel werk…m’n vriend vindt me nu al pc-verslaafd. Ik denk er nog over na.
Groetjes,
M
Ha ha ha ik heb al 2 mail adressen van mezelf dus morgan gebruikt er daar 1 van
Ben wel blij dat ik me eigen buddypoke weer ‘terug’ heb
Groetjes,
Michèle
ach het valt best mee Mriek, is zo gepiept
En michele, hahahaha ja echt he ik ga zo mijn eigen poke ook weer aanpassen.
pff ik ben echt gaar zeg maar. hadden gisteren een gril feest, en ik denk dat ik iets teveel wijn op had. ofja niet veel maar omdat ik al zolang niks meer had gedronken. maar het smaakte me bijzonder goed. was niet aangeschoten of wat dan ook maar ben nu wel echt een duf konijn. Maar rico houdt me lekker bezig dat ik er maar niet aan toe hoef te geven.
het was nogal laat geworden lag er pas om half 4 in ofzo want ik wilde de afwas gedaan hebben nog zodat ik het niet vandaag hoefde te doen.
om half 8 werd rico wakker en ik was eigenlijk al 3 kwartier wakker maar had zoiets van laat maar lekker slapen, ik zet trowuens mijn wekker al een week of 2 niet meer. zo slaapt hij tenminste goed uit en ik moet zeggen sinds dat het geval is is hij veel beter gehumeurd en lijkt hij dingen sneller door te hebben dan voorheen. of het is toeval kan ook.
hij lligt nu al 3 uur te slapen dus ik zal is even kijken… oh daar hoor ik hem
Hey!
Ja, ik wil Rico zn hyves natuurlijk ook wel! Met zo’n creatieve moeder moet dat wel een heeeeele mooie site zijn!
Liefs!
Oh ben je ook erg he inge. Zo laat gaan slapen
Wij lagen er op onze vrije avond zelf om half twaalf in. Ik zei tegen Mervin we worden burgelijk, nee zegt ie niet burgelijk schat maar gewoon oud. Zit je dan met je nog net geen 30
Groetjes,
Michèle
kun je het ook weer mee doen michèle ooit raak je weer uitgerust weet alleen niet meer hoe lang dat dat duurde bij madelon pas tegen de tijd dat ze zelf voor de tv kon zitten volgens mij
dus nog jaar of 4
Liefs Michelle
ik ook om 22.00 uur hoor maar dan doe ik nog wel ff lezen tot vaak 23.00 uur (te laat dus eigenlijk) maar ik ben tenslotte al 41
Liefs Michelle
ik lig er normaal ook heerlijk vroeg in, gisteren bijvoorbeeld om kwart voor 9 hhhahaha. heb nog tot 10 uur gelezen ofzo maar toen ging mn licht toch echt uit. het was de laatste 5 dagen elke keer een uur of half 1 a 1 uur geworden en die ene nacht dan wel heel laat half 4 en er weer vroeg uitmoeten. ik nog heel mooi dat ik nergens geen last van had en alleen suf was. nou gisterenavond begon het, hoofdpijn misselijk. had toen wat gegeten en toen ging het weer maar een paar uur later tegen 7 uur begon ik weer zo suf te worden en ook toen begon ik weer hoofdpijn te krijgen dus ik dacht ohjee haha toch maar mn bed vroeg in. maargoed rico wilde niet zo heel vroeg slapen dus ik moest nog uitstellen tot ik wel kon.
en ook nu ben ik nog maar 3 kwartier wakker had echt even wat in te halen. Morgen mijn moeders verjaardag. heb er echt zin in en de dag daarna gaan we met ons 3tjes zwemmen, oma mama en rico
Ha ha ha wij ook 22.00 uiterlijk hoor, meesta 21.30. Mervin staat om 5.00 voor zijn werk dus. En ik het weekend is het ook vroeg want welke dag ook Morgan komt elke dag uiterlijk 7 uur.
Groetjes,
Michèle