Rico hardcore muziek geweldig vind?

nou echt, ik heb me ziek gelachen een tijdje terug begon het al, peet oom mark had een cd in de auto op staan, en er kwam een hardcore nummer doorheen.
rico ging helemaal uit zijn dak, begon met zijn hoofd kei hard te schudden en en 1 arm in de lucht en maakte van dat handje een vuist en ging zo doen zoals die gabbers doen weet je wel ik lachte me suf om hem.
toen had hij daarna op youtube zo’n filmpje gezien hoe gabbers doen hakken enzo,
en vandaag begon het hoor, papa zette voor de lol een hardcore muziekje op, en wat doet Rico??
hij begint te stampen op de grond (wil hakken ahha maar goed dat kan ie natuurlijk nog niet) met zijn vuistjes in de lucht en begon met zijn hoofd mee te "beuken"
hahahahha
hij lachte en gierde het uit van pret.
ik heb serieus nog nooit ZO hard om rico moeten lachen… je had het moeten zien!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

heel herkenbaar. Hoe meer kakafonie of base hoe meer er geswingd wordt zeg maar. Heeft rico meteen zijn eigen r*vet**f

Groetjes,

Michèle

haha michele k probeer te puzzelen maar als we dan toch galgje gaan spelen… mag ik dan nog meer letters raden???
idd hoemeer base hoe beter,
ik zie m vlot op zn 3e mee hakken met papa hahaha

Ravet**f

Groetjes,

Michèle

@Michele: Ik zie 'm nie??? Hahaha!

@Inge, ik zou ook dubbel liggen! Dat armpje echt de lucht in, zo van: hakku! Ik had het heel graag willen zien! Eva rockt ook vaak met haar hoofdje. Laatst was er een lied dat ‘Crazy bitch’ heette, van een of andere rapper ofzo. Rockte ze dat kopje ook heen en weer op de beat! Inderdaad echt grappig om te zien!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hahaha! Ik heb het woord wel geraden!!!

Maar Luka doet dat hoofdschudden op de beat ook! Hij vind kinderliedjes helemaal niets, het moet flink hard en met flink veel bass! Geweldig!

Gelukkig snappen ze nog niet wat al die teksten betekenen, en ik ga het hem later niet uitleggen!

@Michele: haha ik raad: zit er een ‘e’ in??
yeahhh! geen galgje

@Rainbow: Ravete*f (2 e’s haha!)
flauw!.

Rico wordt gabber met zijn kale bol hihi! ofja hij is niet meer kaal maar echt veel haar heeft ie ook niet

Aha, dat dacht ik al! Ik wilde al zeggen: het is rave-t…f, ik las het eerst namelijk als ravet of zoiets! Hahahaha!

Ja dames jullie gaan door voor de koelkast

Enne Rainbow Crazy Bitch is volgens mij van Akon en david guetta

Groetjes,

Michèle

Whaha geweldig! Joey is ook niet van de kinderliedjes, die hakt er ook elke avond op los met papa en mama! Hoe harder hoe beter Zelf Jessey doet al mee… Iedere avond na het eten gaat de muziek hard aan, en rennen en dansen we om de tafel, hahaha! dat is al zo lang een traditie, Joey loopt zo vanuit zijn kinderstoel naar de computer en grijpt de muis om muziek aan te zetten Dat lukt natuurlijk niet, dus papa helpt hem dan en dan gaan we helemaal los!

Groetjes Anouk

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

hahaha geweldig anouk!
ooit zeiden ze tegen mij: laat dat jong toch naar kindermuziek luisteren is veel beter voor m!
tja hij vind er geen snars aan behalve zijn eigen liedjes dan van zn muziekdoos of 1 cd dan gaat hij rustig spelen maar echt gaaf… nee dat vind ie het niet
hij is meer van de base!

@Michele en Rainbow: ik las het eerst ook als: ravet en dan ook als raavet uitgesproken
beetje traag van begrip…maar hee… het is warm he

mijn oudste was als baby zijnde alleen maar rustig als mj aan stond ook nu is hij nog steeds gek op die muziek en doet al de dansjes na, waarschijnlijk omdat ik tijdens de zwangerschap die muziek veel luisterde, de jongste houd echt van alle soorten muziek en idd ook hoe harder hoe beter haha

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Yep! Crazy bith la-la-la-la-la! Met een flinke beat eronder. Dat is 'm. En dat kopje beukt maar op en neer! Ik vind het zelf ook best een gaaf nummer!

Sexy bitch, zo heet dat nummer toch?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Klopt Mriek, maar in een refrein hebben ze het over een crazy bitch

Groetjes,

Michèle

Echt? Dan zal ik 'm eens goed beluisteren

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker