Rico en ik vandaag ..:-D

acrylnagels heb gekregen en mijn haar weer mooi in model is geknipt? volgende maand wordt het ook extra donker/warm bruin geverfd met koper/goude banen erin. ik ben helemaal happy!

zo zien de nagels eruit maar het is niet door die persoon gezet van deze foto maar zeker net zo mooi! ik zag deze nagels en ik zei tegen diegene die mijn nagels zou zetten: deze wil ik!
deze dus:

ooh wat ben ik blij!
het is dus zwart maar het zilvere fleurt het zwarte op. echt kerst vind ik
en ik heb er ook steentjes bij (op mijn duim en ringvinger) en die zijn diepblauw en zilver.

oh trouwens…rico is ook geknipt en dat was drama
hij wilde niet!!
ik heb hem gigantisch af zitten leiden met vanalles. disneyfilm opgezet, gek dansje gedaan haha noem maar op
het is dus niet in een model geknipt alleen de punten wat korter omdat hij jeuk oren kreeg en het bijna in zijn ogen terecht kwam dus het moest wel iets korter.
bovenop hebben we het maar zo gelaten.
pff wel moeilijk typen met die nagels

Gewijzigd door - MamavanRico op 18 Dec 2010 22:47:43

Zien er netjes uit Inge. Mijn nagels zijn weer bagger. Ik heb mijn eigen nagels mestal zo lang en met van alles versierd. Ach volgend jaar moet ik er van mijn vriendin aan geloven en nep laten zetten voor de bruiloft maar deze kerst loop ik er dus niet zo mooi bij als jij

Groetjes,

Michèle

Mooi hoor, Inge!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

dank u dank u!
als ze de foto’s op dr hyves heeft gezet van mijn nagels laat ik de mijne zien maar het is vrijwel hetzelfde
alleen deze foto’s zijn bewerkt. en die van de vrouw die ze bij mij heeft gezet niet
die zet ze er gewoon op zoals ze eruit zien
nu heb ik wel wat last van mijn nagelriemen maar dat had ik een aantal jaar terug toen ik french manicure had laten zetten ook. heeft te maken met wennen en door het vijlen hebben ze natuurlijk wel een optater gehad.
komt goed!
aha rico’s haar ziet er grappig uit nu heb het helemaal gekamt…
ik vond het kapper gedoe echt moeilijk hij wilde echt niet! alhoewel ALS mijnn afleiden werkte…hij zo’n 20 seconde stil zat zodat ze even goed kon knippen
hahaha

Supermooi zeg die nagels!!! Wil ik ook, wil ik ook!! Ik vreet ze af sinds Lisa is geboren… en dan ook echt heeeeeeel kort… soms zo kort dat het pijn doet en ik moeite heb met in slaap komen omdat mijn vingertoppen kloppen…! Ik durf met Lisa niet terug naar de kapper, al is het wel nodig… Achter heeft ze door de eerste keer knippen een mooie volle bos, terwijl ze aan de voorkant nog wat sliertjes heeft van d’r geboortehaar zeg maar… Ze was de eerste keer zo aan het krijsen en draaien dat ik niet zo goed meer durf…

Wauw, mooi hoor Inge! Loop jij er weer mooi bij met de kerst

Ik heb 4 weken terug gelnagels laten zetten, maar dan zie je pas hoe snel je nagels groeien
Ik werk het wel steeds bij met blanke nagellak, maar het is natuurlijk niet meer zo mooi als in het begin.
Maar hmm… elke 3/4 weken nieuwe nagels wordt me toch nogal een dure hobby
Dus we gaan in januari maar weer terug, want vind het toch wel mooi. Zeker in mijn werk met de sieraden vind ik wel dat mn handen er een beetje verzorgd uit moeten zien.

Pff die Rico lastig altijd he, haren knippen. Hier ook altijd drama bij de oudste. Toen hij heel klein was knipte ik het zelf wat bij, maar eh tja ik ben nou eenmaal geen kapster, en echt een model lukte dus niet, en dat is toch wel nodig als ze wat groter worden.
Toen een tijdje tondeuse, maar nnu wil hij niks meer en naar de kapper al helemaal niet.
Dus soms onder dwang even toch de schaar erin… maar het ziet er echt niet uit nu
Bij de jongste nog nooit geknipt begint nu eindelijk wat voller en langer te worden.

@Yavahn: dan kun je beter acryl laten zetten dat is steviger, valt niet af te bijten, en ze hebben er speciale nailtips voor geloof ik!

@Suszje: hahaha ik heb rico ook al een paar keer zelf geknipt, ging redelijk goed eigenlijk maar ja ik dacht; zij doet rico gratis knippen en dat is fijn!
Gelnagels heb ik ook gehad maar dat was tijdens mijn zwangerschap. na een week of 4 lieten ze al los.
daarbij is acryl ook veel sterker, en zij doet het voor 25 euro! en nail art gratis!
maar ik ken haar zoiezo al goed dus ja… ohja als je op al je vingers een 3d bloem wil is het 5 euro extra totaal.
en ja als ze moet bijwerken betaal ik 20 euro, maar 75% van de acryl wordt dan weggevijlt dus opzich is dat logisch. dan kan ik een andere kleur glitter nemen dan zwart

Oh ja, die prijs valt mee!

Maar ik heb ook wel eens acryl gehad en die gingen na een week al los! … maar dat was door een studente gedaan, dus misschien had ze gewoon iets niet goed gedaan?

Ik heb ze nu 4 weken, en ben er 1 kwijtgeraakt vorige week, maar dat was van mezelf een heel korte nagel, omdat ik een tijd geleden klem gezeten had, en die nagel eraf gegaan was. Dus het spul had niet zoveel nagel om op te hechten. Tja en toen had ik hem dus gestoten en ging 'ie scheuren… Die heeft ze overnieuw gedaan, en nu ziet ie weer super.
Het scheelt wel als je ze goed verzorgt, elke dag nagelriemolie en om de dag een nieuw laagje blanke nagellak.
Maar ik betaalde €50 en voor nabehandeling is het €30 …
dat ga ik dus niet elke 3 weken doen