Rico heeft vandaag een wendag gehad.
we hebben een intake gekregen en daarna zijn we nog 10 minuten gebleven om te zien hoe rico het deed voordat we gingen.
rico gaf ons een kus en speelde verder.
ik zelf had er iets meer moeite mee maar lang niet zo erg als ik verwacht had.
ik had wel tranen in mijn ogen maar het kwam er niet uit ofzo dus het viel echt mee.
toen we thuis waren heb ik de was gewoon gedaan alhoewel ik had verwacht dat ik alleen maar zou huilen en op de klok zou gaan kijken haha. maar goed papa was erbij geweest dus dat zal het ook wel wat anders gemaakt hebben.
daarna heb ik gebeld hoe het ging en het ging allemaal supergoed. hij had geen traan gelaten en vroeg ook niet echt uitbundig naar ons.
ik was echt blij dat het zo goed ging!
toen ik m ophaalde na anderhalf uur na mn telefoontje scheen dat hij het zo goed had gedaan, wel echt zo van: ik ontdek zoveel nieuws dus 1 ding is maar heel kort interesant en dan wups ik weer verder nara het volgende (idem sasa qua de kinderen)
zij waren wat afwachtend naar hem toe en hij naar hen. maar dat is logisch want hij is nieuw en dat weten ze en andersom is het ook nieuw voor hem.
enfin hij had zn boemes hard gestoten omdat hij niet gebukt had ergens maar dat was ook niet echt big drama
ze zeiden wel dat hij kon stinken want hij had 2 keer gepoept in een uur tijd terwijl ik hem voordat ik daar wegging nog een schone broek aan had moeten doen. haha zo dan weten ze gelijk wat ze aan m hebben
hij had voordat hij ging een temp van 37,9
ik vertrouwde het niet helemaal omdat hij warm aan voelde en zo jengelig in zn bed gekropen was (is niks voor hem)
toen besloten we hem gelijk na de intake mee te nemen naar huis als het niet zo goed zou gaan.
maar goed het ging wel zo perfect dat ik zoiets had van: laat maar lekker toedoen. toen wij hem samen weer kwamen ophalen was hij zo enthousiasxt en blij, hij was kei hard aan het nep lachen (dat overdreven nep lachje die hij soms kan hebben maakte hij nu dus ook maar echt heel hard en lang achter elkaar haha zo blij was hij hij viel bijna om toen ie naar me toeliep) Hij wilde ook echt naar huis toen
maar als ik nu vraag of hij het leuk vond op school met de kindjes zegt hij of helemaal niks (en is me dus aan het negeren omdat ik dat vraag) of hij zegt nee.
terwijl hij normaal als hij iets leuk vind heel uitbundig ja roept of knikt.
in bed heeft hij wel uitbundig zitten vertellen dat hij in een huisje had gespeeld met een meisje en dcat hij buiten met de bal had gespeeld en had mogen kleien…
en toen ik toen weer vroeg: binnenkort weer met de kindjes spelen? zei hij: ja… NEE…ja… twijfelt dus lijkt wel.