helemaal top vind?
hij wil erin gaan zitten alsof het een auto is hahaha we hebben net de hele huiskamer rond lopen racen. Hij giert het uit van het lachen.
haha hij zit er nu weer in en vraagt: mama kom rije!!!
haha ik ren er dus maar weer heen geweldig dit! ik lijk wel een klein kind hahahahha
Rico een wasmand met wielen
Leuk! Dat wil Erik altijd doen met z’n Curver-speelgoedbox waar we de duplo in bewaren. Ik krijg er alleen een gebroken rug van, heb jij daar geen last van?
Groetjes,
M
haha mriek het is toevallig ook zo’n curvere ding!
die had ik bij de action gekocht maar ik dacht dat het een wasmand was hahahaha
ja ook ik heb last van mijn rug (ben niet voor niks onder de MRi gaan liggen)
dit maakt het er niet prettiger op, maarja hahaha
haha ja echt,
net als vandaag heb ik weer 2 dingen qua speelgoed gekocht voor hem. waarom in vredesnaam het is bijna sinterklaas!)
Hihi grappig dat hij het zo leuk vind.
Hoe is het nu met jouw rug Inge
Groetjes,
Sandra
@Mriek: ja dadelijk heb ik zo’n verwend strontjong hahaha IK KRIJG ALTIJD ALLUS!! maaam mag ik nike schoenen en een “ausie” ?! ik MOET dat hebben…
ooh damn… wat ik maar nooit aan dat verwennen begonnen
@Sandra: mijn rug gaat redelijk, maar mijn bekken doen gruwelijk pijn alsof ik hoogzwanger ben. moet je nagaan…het trekt overal naartoe.
Vervelend dat je nu zo’n last van je bekken hebt. Toch maar iets rustiger aan doen en Rijco door de kamer laten rijden
Groetjes,
Sandra
@Mriek: ja dat ga je dan krijgen.
vandaag even geen wasmand lol hoor. pff
@Sandra: Nu gaat het wel weer, maar ik had echt slecht geslapen.
alles deed zeer vanochtend, en een hoofdpijn erbij, maarre die kreeg ik cadeau hoor daar had ik niets voor hoeven doen
tja ach, we zullen het zien goudvisje als ik bij de reumatoloog ben geweest.
enne dankjewel voor die antihoofdpijnnogietsdigiknuffel
het hielp voor effe hoor, nu bonkt mijn hoofd weer
pcm werkt ook niet, helaas.
ik ga lekker vroeg slapen! als je opstaat met hoofdpijn houdt dat meestal in dat het aanhoudt