Rico een tekening had gemaakt?

nou ik had waskrijt gekocht en rico deed in het begin niet echt iets,
maar gisteren had hij gewoon een tekening gemaakt! echt zo leuk!
ik had een beginnende boomstam getekend om het “voor te doen” en toen ging hij krassen
op mijn hyves staan foto’s!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Toen ik de titel zag, dacht ik “Oh nee, die heeft de muur vol gekladderd!!!”. Maar het valt dus mee, het gaat om een echte tekening!

Groetekes, Sje

Ha ha ha hier had ik daar niks van kunnen zeggen. Ik heb zelf een muurtekening gemaakt in Morgan der kamer…

Maar knap van rico hoor, hier komen we niet verder dan 1 streepje

Groetjes,

Michèle

Meiden, een geruststelling: hier is het ook begonnen met krassen en het tekenen van streepjes. Inmiddels krijg ik de prachtigste tekeningen van prinsessen, bloemen, Sint&Piet, kerstbomen etc.!

Ooit gaat het helemaal goedkomen met jullie kleine moppen!

Groetekes, Sje

haha ik liet trots de tekening aan iedereen zien die hier binnen kwam en ik zei ook echt: MOOI HE!!!

Goed bewaren! Als-ie ooit wereldberoemd wordt, dan is die tekening miljoenen waard op Marktplaats!

Groetekes, Sje

Leuke foto’s op Hyves Inge.

liefs

Goed gedaan van Rico hoor en gelukkig gewoon op papier. Rens had nameijl vorige week een pen te pakken en terwijl ik dacht dat hij in zijn kamertje aan het spelen was(hij kan daar normaal gesproken geen kwaad en kan er ook niet weg) en ik even snel mijn haren aan het wassen was had hij zowel zijn laken als zijn dekentje met de pen bewerkt. gelukkig niet op de muur en de vlekken zijn er gelukkig weer uit. Snap alleen niet waar die pen vandaan kwam, die staan namelijk al een tijdje op kind(on)vriendelijke ogen dankzij Rens z’n grootste hobby kastjes/laatjes uitpakken. Inderdaad goed bewaren. Misschien leuk om een plakboekje aan te schaffen om dit soort dingetjes in te plakken.

groetjes Ramona

HAha, ja rainbow zei ook al beter dan picasso
heb hem in het boek van ikke geplakt dus: bij ikke ben kunstenaar of artiest weet ik het!

@Ramona: oeejj! ja haha ook een kleine kunstenaar op komst dus!
tjah soms is dat gewoon, rico heeft ook soms dingen in zijn handen dat ik denk…waar komt DAT nou weer vandaan!
misschien soms gevallen ofzo en niet opgemerkt en dan ligt het maar ergens waar ze bij kunnen.

Wat flink van Rico!
Diego laat ik ook wel eens tekenen met wasco’s,
maar hij tekent dan wat streepjes,
en dan na ehm een seconde of 4! heeft hij er weer genoeg van
en zegt hij “dada” tegen de wasco’s en de tekening.

Groeten
Tanja

Ach al heeft morgan het talent niet, ze heeft wel der naam mee (achternaam) en anders die van mamma wel.

Groetjes,

Michèle

@ TanElle: ja rico de laatste dagen ook, die heeft ook zoiets van bekijk het maar,
1 mooie tekening maken vond ie leuk (ja natuurlijk krasjes en vegen e.d.)
en hij meent gelijk dat hij er al zo rijk van is geworden dat hij er nooit meer 1 hoeft te kleuren

@Michele… haha normaal snap ik je humor wel maar deze vat ik even niet

Seth vind het helemaal geweldig nu hij die wasco’s geeft ontdekt, en hij krast maar raak!!
Ik weet alleen niet zo goed wat ik met al die tekeningen moet

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Michèle en Mervin hebben allebei dezelfde achternaam als beroemde Nederlandse schilders Inge…dat zal ze bedoelen, denk ik…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@lalala; ik plak ze op de deur en op het raam hahaha,
rico vind dat leuk en vind het ook jammer om ze allemaal weg te gooien
wat de moeite waard is wordt dus hier bewaard.
zn 1ste tekening zit in "het boek van ikke"
en zn 1ste ECHTE tekening (als ie dingen kan tekenen) wordt ook daarin geplakt.

@Mriek: ooooohhhhhhh zoo jaja ik vat m

Ha ha ha inderdaad Mriek. 2 Oude meesters verenigd in een. Als we getrouwd zijn wordt het ook Van Rijn-Vermeer want ik vind het zo’n gave combi

Groetjes,

Michèle

haha, misschien verre familie van!

Eh Inge, we zijn beide familie van. Mervin van Rembrand en ik van Johannes vermeer himzelf.

Groetjes,

Michèle

? bizar haha

Ja, wij hebben de eerste tekening ook in zijn boek zitten.
En hij heeft mijn collegeblok al volgekrast, dus ik kan er ook op school naar kijken
Verder maakt hij nu zelfs al tekeningen in de creche van de kerk, haha… en die krijgen we dan ook mee.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers