Rico een DUBBELE Knie-schudding heeft?

Arme ziel, hij was net lekker buiten aan het spelen en toen gooide hij netjes een fles in de prullenbak, hij kwam heel trots aanrennen en toen viel hij dus met een smak op de stenen.
op zijn knieeen.
hij huilde 10 seconden en toen was het over maar op zijn ene knie zit een wond en op de ander een snee.
zo zielig!
toen ben ik naar binnen gegaan zodat ik het kon ontsmetten en ik heb m nog geen 10 seconden vast en hij begint te braken, en te braken en nog is te braken.
Ik wist niet dat je hersenen in je knie had zitten maargoed, Rico heeft dus een knie-schudding
nu gaat het wel alleen hij heeft wat verhoging. wel vreemd toch? ik weet zeker dat hij niet op zijn hoofd is gevallen.

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 01 May 2010 20:53:21

Ach arme vent
Ja en dat braken weet zo 1,2,3, niet wat het kan zijn
Misschien toch door de warmte ineens
Of hij word gewoon ziek omdat hij verhoging heeft
Heel veel beterschap met het ventje

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

ik bedoel eigenlijk niet verhoging haha de warmte is op mn hoofd geslagen denk ik
ik bedoel dat ie last heeft van hangerig zijn…
nu gaat het wel weer goed met m gelukkig

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Braken kan een reactie op de pijn en schrik zijn! Ik heb dat ook wel eens gehad, zoveel pijn dat je er misselijk van werd! Werd 'ie ook wit na die val?
Mijn vader heeft eens zijn duim onder een heel zwaar onderdeel van een machine gehad waarbij zijn nagel in drie stukken brak. Dat deed ook ongelovelijk pijn, en raad eens, die moest spontaan heel nodig poepen! hahaha!
Mijn moeder krijgt vaak spontaan honger als ze zich echt heel erg pijn doet! Een lichaam zit raar in elkaar… Hahaha

Goh wat sneu ook zeg, zo’n klein ventje nog Sterkte met hem!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ach gosh arm schaapje. Morgan zit ook onder de schaafwonden maar zo erg is het gelukkig nog niet.

Groetjes,

Michèle

Oh het schatje toch!
Mss is idd de zon wat op zijn hoofdje geslagen?
Hij heeft toch zeker geen zonneslag want daar moet je ook van braken dacht ik.

Heel erg als ze zich zo pijn doen vind ik
Veel beterschap!

Zielig! Hopelijk gaat het verder meevallen. Geef 'm maar een dikke knuffel!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

of hij is gewoon letterlijk misselijk geworden van de pijn

heb ik ook een keer gehad toen in mijn scheenbeen stootte, zo pijn en gelijk overgeven van de pijn

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Arm schaapje!!
Hopelijk heeft hij er morgen geen last meer van!

Liefs, Anne

Ja ik dacht eerst ook wel van de pijn, maar het huilen duurde nog geen 10 seconde.
Ik wist wel dat het een stoer mannetje was, maar dat hij zo goed tegen de pijn kon wist ik niet.
hij heeft ook een keer een smak tegen de tafel gemaakt zodat zn tand bijna door zijn lip was gegaan.
wel een stukje maar niet er helemaal doorheen.
Het bloede behoorlijk en toen huilde hij ook helemaal niet.
dat zag er trouwens nog heftiger uit dan dit, en hij gaf toen niet over.
nu wel. ik denk idd combinatie van schrik en warmte.
wel erg zielig ja, zn knie is nu rood en dik, en het wondje op zijn knie bloed nu niet meer. heeft wel bijna een uur gebloed. echt zielig,
hij vond het alleen wel eng om ernaar te kijken, dat vond ie nog erger dan de val zelf

Hoe gaat het met je kereltje nu

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

het gaat wel goed, heeft er wel pijn aan, is flink rood en beschadigd maar dat komt wel weer goed.
hij werd vanochtend krijsent wakker. germ
toen ik binnen kwam zat hij op zn knieeen en kon ook niet normaal gaan zitten. heb m dus rechtop gezet zodat hij niet op zijn knieeen zou rusten, toen pas hield ie op dus dat leek me overduidelijk.
verder is ie wel redelijk in orde wel chagerijnig maar goed dat hebben we allemaal wel is

Ach zielig ventje. Hopelijk wordt hij niet zo klunzerig als zijn mama…

Groetjes Bianca

ja hoor, donderdag is hij weer op zn gezicht gegaan.
of eigenlijk…op zn knie.
nu zn andere
zo zielig!
gelukkig had hij nu een 3 kwartbroek aan, ( die dag nieuw gekocht)
en heeft nu niet zo’n grote wond als bij zn 1ste knie, maar gezellig zag het er niet uit.
hij huilde ook weer niet, maar 2 min later wel weer overgeven. wat gek is dat toch

Jemig, wat een ongelukjes allemaal. Geef 'm maar een klein zacht kusje op z’n beide knietjes, wie weet helpt het.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Jeetje Inge, wat zielig voor Rico! Wat de anderen ook al zeggen: ik denk ook aan overgeven van de warmte en de pijn. Dat kan heel goed, die combi. Ik werd toen ik moest bevallen ook misselijk en ik hoorde al dat vriendinnen van mij dat ook hadden. Dat dat gewoon van de pijn en de hele rattaplan eromheen komt. Een reactie van het lichaam. Maar…vandaag was het eigenlijk niet warm! En dan toch weer overgeven? Ik weet het eigenlijk ook niet zo. Wat is Rico een wildebras joh! Hopelijk valt hij niet weer! Eva heeft toevallig 2 weken terug haar EERSTE schaafplek opgelopen, op haar knietje. Ze viel toen ze blote beentjes had. Verder valt ze gelukkig niet vaak! Kusje op de knietjes van Rico! Heeft hij ook last met lopen, dat hij wat moeilijker loopt nu?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Zielige Rico…Doe hem maar een dikke kus…

Ik heb het zelf ook gehad met de bevalling… van de weeën en pijn moest ik kokhalzen en op dat moment knapte mn vliezen… Daarna niets meer aan de hand… Was gewoon de druk op dat moment wat ik niet aan kon…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

@Mriek: haha ja hij wil te snel rennen denk ik, wel raar dat hij met een korte broek sneller valt dan als ie gewoon winterkleding aan heeft.
denk dat het komt dat hij zich dan makkelijker kan bewegen en daarnaar wil handelen. Valt erik niet vaak dan?
nooit kapotte knietjes gehad? dan is het wel een expert in rennen

@Rainbow: ja maar pijn, dan zou hij toch flink moeten huilen? het deert hem niet, dat is het gekke ervan. het is ook echt een stoere knul haha! Ook een kus op Eva’s knie!

Ach en zo vaak als mn broertje valt ie in ieder geval nog niet haha, die viel echt 10 a 20 keer op een dag. dan stond ie weer op rende hij weer en weer BOEM,
heel zijn broeken waren kapot op den duur.
en die had altijd kapotte knieeen.
zo vaak is het gelukkig nog niet met rico, maar zeg nooit nooit.
vind het alleen zo zielig

@Inge: Erik valt om de haverklap. Vorige week nog een dikke schaafplek op z’n voorhoofd en een bult op z’n slaap, geschaafde handjes en een kleine beetje geschaafde knietjes. Kortom, ook nog niet altijd even stabiel op z’n kleine pootjes…

Toen bij mij de weeën begonnen moest ik trouwens ook overgeven en had ik diarree. Grappig dat meerdere dat hadden.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Mriek, diaree? Hopelijk was dat wel over met bevallen zelf? Lijkt me anders ook niet echt fijn joh!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker