Rico een choco monstertje is?

vanochtend was rijco met rico opgestaan. ik bleef nog even liggen doezelen.
Ik kreeg ineens het gevoel dat er iets niet klopte, en holde naar de woonkamer, daar stond rico in de box met chocolade aan zijn gezicht. had ie een reep chocolade te pakken gekregen die ik gisteren was vergeten op te ruimen (papa stond in de keuken koffie te zetten)
heel zijn box zat vol met chocolade (gesmolten dus) en heel zijn speelgoed zat onder.
ook aan zijn gezicht zat wat chocolade enzo, en heel zijn boxpakje zat ook onder (vooral de voetjes)
Rijco heeft een paar foto’s gemaakt, die zet ik er vandaag nog wel op, heb ze zelf nog niet gezien, dus weet niet of het heel duidelijk is
vond het wel zo grappig en stond ontzettend vrolijk op hierdoor! klein choco monstertje

Gewijzigd door - MamavanRico op 26 Nov 2009 11:43:41

hier 2 foto’tjes.
de kleine stiekemerd! s’ochtends om 9 uur aan de chocolade!

helaas was het grootste gedeelte van het speelgoed al uit de box, want het zag eruit!

Gewijzigd door - MamavanRico op 26 Nov 2009 11:53:25

Hahahaha en het is niet eens een vrouwtje! Maar groot gelijk heeft 'ie, want chocola…mmmm, niets is bijna lekkerder! Rico brengt me op ideeën, misschien ga ik zelf ook wel een reep kopen! Maar die geef ik dan niet aan Eva, want die zou er ook zo’n troep van maken! Wij willen de foto’s zien! Wel veel monstertjes hier trouwens, een mandarijn-, schoenen- en chocomonster!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh, ik was te laat met mijn reactie! Gaaf die foto’s! Hahaha, dat hele smoeltje zit onder! Chocomonstertje!

Ha ha ha zo te zien heeft het hem goed gesmaakt, maar pappa moet duidelijk nog leren dat stilte NIET goed is

Groetjes,

Michèle

haha wat een grappige foto’s. Hij wordt wel vrolijk van chocola…maar ja dat word ik ook

Haha, grappig die foto’s! Big smile…

En inderdaad, zodra het stil wordt kan je ervan uitgaan dat ze iets uitvreten…

Gave foto’s!!!

heerlijk zo’n boevenstreek

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

ja leuk is het he haha, en idd michele: stil is NIET goed
echt een lekker boefje, dit zijn weer DE momenten die het doen he…zucht

hahahah die heeft lekker stiekem genoten van al het lekkers hahhah

Groetjes Gytha

Wel grappig dat je zelf toch wakker schrikt en meteen weet van oh oh das nie goed. Heb ik ook wel eens en Mer die dan zegt ja sorry hoor ik hoorde niks hoe moet ik dat weten dan. Inderdaad stilte is nie goed

Groetjes,

Michèle

Haha, dat koppie van Rico! Echt zo ondeugend! Hij heeft er heerlijk van genoten zo te zien en geef 'm eens ongelijk. Met je moederinstinct is overigens niets mis Inge, dat blijkt wel weer.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat een lekker schatje he, zou hem zo kunnen zoenen, lief koppie zeg!

Owwwwwwwwwwwwww wat liefffffffffffffff
heerlijk hoor het chocotoetje

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin
Photobucket

Inderdaad, zodra het STIL is, meteen gaan kijken! Eva voert dan 100% zeker iets in haar schild! Laatst had ze gauw de wasmachineknop verdraaid, van 30 naar 60 graden! En stil dat het was!

haha die leuke reacties van jullie vind ik echt supertof
echt ja de ondeugd straalt ervan af, lekkerbekkie!
ik heb dus nieuwe foto’s bij de fotograaf laten maken (die kwam in de supermarkt haha) en die wil ik ook aan jullie laten zien maar krijg geen normale foto VAN de foto geknipt snapje?
hij is vandaag ontzettend lief! knuffelt lekker, heb geen 1 klap in mn gezicht gehad en is de boef van de dag…leuke boef dan!

Wat geweldig, dat smoeltje!!
Haha, wordt repen delen dus, tegenwoordig
Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

Had hem nog even laten spelen joh… dan was het net ‘bruine’ piet! Kei lief koppie heeft die boef van jullie… !!

Enne met je moederinstinct is zeker niks mis… geweldig dat je daar opeens aandacht!

Wat een lieverdje Inge!

Liefs

Lilypie Tweede Ticker

dankje…dankje…dankje ja ik ben echt trots op ons schatje.

@Mini-boy; hahaha, ja echt ik had m moeten laten zitten
maar hij was toen ik binnen kwam niet meer met chocolade bezig…ofja niet direct met de chocolade, maar met zijn handen aan het uitsmeren over zijn speelgoed, en ook over zo’n balletje die vervolgens in zo’n huisje (figurenhuisje) geduwt moest worden
dus ook het gat van dat huisje zat vol choco.
gek is dat he dat je soms iets aanvoeld echt maf.
hij zat laatst ook in de buggy, en ik was naar de stad met mn vriendin.
Rijco wilde met m naar de winkel gaan en ging even iets pakken uit de keuken. hoort ie ineens een bonk.
was rico omgevallen met buggy en al.
hoe dat kan gebeuren ik snapte het echt niet, maar nu blijkt dus omdat wij een zwenkwiel hebben aan de wandelwagen dat die voor(zwenk)wiel scheef stond omdat ie net een draai had gemaakt, en dan staat ie in feite meer wankel. en rico was gaan schudden en toen gebeurde het. haha rico lag dus met een bigsmile op de grond zei rijco en ik heb al zo’n levendige fantasie dus ik zag het al helemaal voor me hahaha.
echt een boefje, zo lief is ie. echt als ik ergens mijn positieve energie uithaal is het wel uit Rico.