Rico behoorlijk gevallen was?

Rico viel me net toch hard tegen de tegels aan!
hij viel op een bekertje wat ie in zn hand had en had dus een sneetje of iets onder zn neus en een bloedneus.
arme ziel! vond het zo zielig!
toen ik daarna even een tekenfilmpje opzette om te kijken of het langdurige huilen nou door echt pijn was of door schrik.
was ie meteen stil dus het is meegevallen…gelukkig! pff was zo zielig

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

och arm mannetje
die kleintjes kunnen zo raar vallen soms dat je denk o jee…als dit maar goedkomt.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Ach, arm ventje! Gelukkig viel het mee!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

ik vraag me nu toch af of het echt wel zo meeviel
hij kan amper drinken uit een beker en het is blauw rondom de plek waar ie gevallen was, zal toch geen kneuzing zijn ofzo?
ik mag er ook niet aankomen om het opgedroogde bloed wat weg te deppen.
germ

Het zal best gekneusd zijn in de zin dat de huid een opdoffer gehad heeft en dat doet pijn, laat maar even gaan Inge. Niet schoon willen maken. Dan ziet het er even niet uit maar dat geeft niet. En mocht ie pijn hebben niet terughoudend zijn met een pcm.

Groetjes,

Michèle

Ach arm moppie.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

ik voel me er gewoon rot over, omdat ik m net eenkus gaf en hij zich omdraaide en zo hard onderuit ging.
ik kon m net niet vangen en dat is shit.
ik weet wel dat ze vaker vallen enzo maar meestal gaat dat goed, nu dus effe niet. hij slaapt al vanaf 12 uur!

Het enigste wat je had kunnen doen en nog kan doen is KOUD water tegen de kneuzing/bloeduitstorting/zwelling houden… dit verlicht de pijn en gaat de zwelling tegen…

Arm ventje… geef hem maar knuffel van ons…

Lilypie In verwachting Ticker

ja ik heb met een natte keukenrol tegen zijn neus gehouden maar wel pas toen het bloeden gestopt was omdat ik dacht dat door water het bloeden alleen maar door zou gaan.
daarna dus wel met zo’n nat keukenpapier er onder tegenaan gehouden. maar ik wist eigenlijk ook niet waar hij precies op gevallen was
het leek eerst alleeneen bloedneus te zijn maar toen hij weer rustiger was en het bloeden gestopt was zag ik ook dat het onder zijn neus en een halve cm erlangs wat kapot was.
hij ligt nu al behoorlijk lang te slapen dus weet niet hoe het er nu uitziet, misschien is het wat bijgetrokken…of niet
ga maar even kijken want je weet nooit na zo’n val, dat ie misschien suf is ofzo

Ja check maar even inderdaad. Baad het niet schaad het niet enne als ie nu te lang slaapt is het misschien vanavond weer bal, althans zo gaat het hier wel weer.

Groetjes,

Michèle

Oh het arme ventje!
Mijne is ook gevallen deze week, pardoes opzij gevallen en een sneetje in zijn lip.
Onmiddelijk heel wat bloed enzo.
Oh mijn hartje breekt gelijk als ik hem zo zie en dan dat gezichtje vol verdriet van mama help mij ik heb pijn.
Maar daar worden ze groot van zeker?
Ik geef hem dan onmiddelijk een ijskoud washandje om op te zuigen en dat doet-ie dan direct en zo stopt het bloeden wel en verlicht idd de pijn.
Het is trouwens een mini washandje in de vorm van een visje dus dat vind hij dan ook nog leuk en zo is het verdriet meestal snel over

Hopelijk heeft jouw kleine man niet te veel last!

Liefs
Tanja

Nou ik heb m dus maar wakker gemaakt. het blauwige was gek genoeg al weg?
alleen nog wel flink rood onder zn neus.
Hij eet niet heel veel maar verder gaat het wel redelijk goed.

En idd michele, maar hij had de hele nacht al brak geslapen, en s’ochtends voor vijven was meneer al klaarwakker… met hem iedereen dus dus vandaar dat ik zoiets had van: het zal wel daaraan ligge dat ie zo moe is…
kon ook goed van de val zijn dat hij suf zou worden dus daarom heb ik het toch maar even nagekeken.

Ooh ja Tanelle verschrikkelijk is dat he als je kind dan bloed. maar het ziet er vaak erger uit dan het is, dat is het gemene eraan.
en daarbij blijven ze vaak langer doorhuilen dan ze last hebben, snapje? daarom zei ik al, zette even een tekenfilmpje aan om te checken of hij nou nog pijn had of dat het gewoon van schrik was en er te lang in doorging

Sneu ventje. Knuffel van Erik!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja idd MamavanRico, ze wenen idd nog door omdat ze dan hele leuke aandacht krijgen van mama en papa.
Zo die heel verzorgende en betuttelende aandacht
Achja, hier is het even trootsten maar dan mag het toch ook gedaan zijn met huilen

Liefs
Tanja

Dan juist reden om hem nu niet te lang te laten slapen. Morgan slaapt dan de avond erna wel beter vaak dan. Gewoon omdat ze doodmoe is dan.

Groetjes,

Michèle

ja precies de aandacht dat is het hem

@Michele: hij ligt er nu ook in hij was doodmoe.
ik ben ZOO blij dat rijco morgen opstaat voor ons drupke
hij heeft er nog wel pijn aan,
bij het tandenpoetsen vond ie het lastig omdat het denk ik wat “trok” ofzo.
en ik mocht het ook niet een beetje schoonpoetsen, dus ik laat het gewoon zitten en gaat er morgen in bad misschien een beetje af, en anders komt het ook wel vanzelf

De kaak zal best een beetje gevoelig zijn inderdaad. Ik mag morgan trouwens ook niet poetsen op het moment, maar dat komt door die kl*te tanden.

Ik ben trouwens ook dood op, zie doorslaap topic dus ik gaat er ook lekker in. Zondag gaat ze uit logeren, kan wel niet uitslapen maandag maar ik weet wel zeker dat ik een hele nacht slaap Enne wie weet slaapt ze morgen wel wat langer duim duim duim.

Groetjes,

Michèle

Ach die kleine vent, hopelijk valt het mee.
Dikke knuf van mij.

Gr Patries

@Michele: ja ik las het, ook gereageerd ik duim heeel erg voor je!!
ben al bezig

@Luna&mees: waarschijnlijk voelt ie zich morgen wel beter,
het gaat opzich alweer wat beter, maargoed het leven gaat letterlijk met vallen en opstaan, en het is niet leuk, maar daardoor kan hij wel leren dat hij voorzicht moet lopen

Ken het inge hier ook zo’n stuntpiloot.

Gr Patries