Rico 2 meter los gelopen heeft!

jaaa hij heeft 2 meter los gelopen! niet bij mij hoor, maar mn vader kreeg het voor elkaar!
hij zette hem op de grond, zijn voetjes stonden goed. hij had 1 hand op rico’s hoofd zodat ie stabiel stond, en ging toen achteruit en rico liep gewoon doodleuk 2 meter naar m toe. wel met houten klaas benen maar toch haha. toen ik het daarna deed deed ie maar 1 stapje.
maar hopelijk door deze sprong gaat ie m helemaal snappen!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Goed bezig die kleine man!

Groetekes, Sje

Joepie! Leuk joh!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

jaaah ik ben zo trots! en dat terwijl ie ziek is haha. en nu doorzetten mijn drupke!

Dat doet 'ie vast! Erik is nog steeds niet verder gekomen dan een paar stapjes los, hij vindt het gewoon zo spannend. Dat zie je aan alles; wankel op de benen, grote ogen…hihi.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

hahaha, lief is dat!
rico vind het ook wel spannend, die duikt 9 van de 10 x weer op de grond om te gaan kruipen, dat gaat sneller.
maar rico kijkt naar de grond toen ie liep hahaha

Haha, grappig! Ben benieuwd of Rico het doorzet. Erik duikt ook vaak weer op de grond om lekker te kruipen. Lui ding.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

of juist niet lui!
lopen gaat ze gewoon te traag, ze willen crossen!!

Zo kan je het ook bekijken, ja. Slimpie!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Toppie!!!

Hier nog steeds die 4 stappen hahahahaha kruipen gaat indd sneller, hij gaat het nooit doen geloof ik

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Goed bezig!!!

Ook Seth is veel te bang om te lopen, die houdt mij altijd stevig vast, terwijl hij heel stevig los kan staan.
Enne… kruipen gaat inderdaad veeeeel sneller!
Liefs, Anne

Ha ha ha zo ging het hier ook, iedereen had morgan zien lopen alleen mamma niet en vandaag hebben we toch al maar vast schoentjes gekocht. Overigens vond ze het heel raar lopen die harde zool

Groetjes,

Michèle

Wat een grote vent wordt Rico zeg, echt knap hoor. Zal nu wel snel meer gaan lopen zeg, en dan z’n eerste loopschoentjes kopen! Echt stoer.
Rens loopt al wel langs de meubels enzo en rent achter zijn loopstoel door de kamer(lees in de kerstboom) van de week heeft hij heel even los gestaan. Hoop dat hij ook snel gaat lopen. Hij is nl morgen jarig en nu hebben we gister van een vriendin supergave nikes gehad dus hoop dat hij ze snel kan dragen.
Maar goed alles op z’n tijd want hij word natuurlijk pas 1 morgen. Echt superstoer van Rico. en die houtenklaas beentjes als ze net gaan lopen zijn echt superschattig.

Groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

@ramona
wil je niet ontmoedigen maar Dylano liep al met 9 maanden aan de hand mee en aan tafel en is nu 14 maanden en doet het nog steeds niet, alhoewel wanneer mag je zeggen dat hij kan lopen, want volgens mij dacht Dylano wat Rico kan, kan ik ook. Vanavond zeker ook 2 meter los gelopen en hij bleef het doen van Madelon naar mij en weer terug en naderhand ook voor zijn liga (had hij nog niet op) Wist niet wat ik zag. Ben zeer benieuwd of hij het morgen ook nog doet.

Liefs Michelle

@mirema ik wacht rustig af. Toppie van dylano toch. Komt vanzelf goed. Lopen is lopen toch. Word vanzelf wel meer. Wel heb ik me laten vertellen dat je pas echte schoenen kunt laten dragen als ze drie weken goed lopen, meer lopen als kruipen. Ben idd benieuwd of Dylano en Rico morgen weer aan de wandel gaan.

Groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ind schoenen pas als ze een maand goed lopen

Liefs Michelle

Wat goed Michelle, ben benieuwd of 'ie het morgen ook nog doet!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat ontzettend goed van Rico en Dylano.

Hoop voor jullie dat ze dit blijven doen, is echt zo leuk.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Rico en Dylano blijven gewoon contact met elkaar houden

Liefs Michelle

super Dylano!!
jaaa die 2 houden zeker contact, rico loopt nu niet die zit alleen in de box te swingen en dat terwijl ie niet fit is

Nou rico liep met 10 mnd ook overal langsaf en sinds kort hebben we een loopwagentje van chicco, en daar chrost ie ook het huis mee door EN HIJ KAN NU STUREN:-d:-d maar loslopen dat is hele andere koek hoor!
tot nu toe nog niet gedaan maar heb m nog niet op de grond gezet aangezien hij lief in de box aan het spelen is…

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/091211/RTYm.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“63” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/VLS0p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 14 Dec 2009 09:28:39