Het is weer zover Rick is ziek, het kleine mannetje hoest zich 3 slagen in het rond. Het was zo erg dat we woensdag gebeld werden van de creche of we hem konden komen halen want meneer was na zijn middagslaapje wakker geworden met koorst en was erg huilerig. Gelukkig kon ze vader hem halen en eenmaal thuis wat hij erg aanhankelijk( is wel lekker hoor). Het was zelf zo erg dat hij zelf naar boven wilden en naar bed. Dus dat maar gedaan het was net half 6. Hij viel als een blok in slaap. ROnd 3 uur werd hij wakker met een gigantische hoestbui, ik eruit. de volgende dag naar de dokter geweest en ja hoor hij hoorde bij hem iets in zijn longetjes. Dus een peniciline kuurtje. wat meneer dus verdomd om in te nemen. Nu hadden we via Babywalz een speen met een zuigertje gekocht en daarmee krijgen we een hoop naar binnen.
Toen ik de creche belde bleken er meer kinderen ziek te zijn geworden. Er blijkt ook kinkhoest te heersen. Maar gelukkig heeft hij dat niet.
Rick is ziek
Nou, inderdaad beterschap Rick!
Vervelend hoor, dat hoesten.
Ik geloof ook dat het heerst, want ik ben zelf de hele nacht zowat wakker geweest omdat Stephan’s hoesten steeds erger wordt
En ik hoorde ook al dat er kinkhoest heerst en ik ken nu al twee kids die longontsteking hebben (gehad) en 1 volwassene…
Even oppassen geblazen dus!
Knuffel voor Rick hoor!
Groetjes, mamma van Stephan
Nou beterschap hoor Rick. Evianne heeft laatst ook zo verschrikkelijk liggen hoesten, ze kon er geeneens van slapen het arme ding. Met Helix van castanea ging het wat beter, daar gaf ik dr dan rond 0.00 uur met een spuitje ( in dr slaap ) nog een lepeltje van. Ging prima daarna.
Wel een hoop zieke kindjes op ikke ben, maar ja dat komt natuurlijk met deze tijd van het jaar. Hopelijk zijn ze allemaal weer beter met kerst. Heel erg veel sterkte.
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
hoera Rick heeft vanacht voor het eerst zonder hoesten doorgeslapen, alleen had zijn vader nu een slaperloze nacht.(hihihi)Ik was aan het werk. De rest van de dag wel weer erg gehoest, Castenea elixer, hielp daarbij ook niet.