Helaas is het jaar heel hard gegaan en moet ik helaas dit babyforum verlaten. Mijn ventje is gisteren 1 jaar geworden. Wil niet zeggen dat ik geen advies kan geven over sommige topics. Tort ziens
goetjes Bianca mama van Rick
Helaas is het jaar heel hard gegaan en moet ik helaas dit babyforum verlaten. Mijn ventje is gisteren 1 jaar geworden. Wil niet zeggen dat ik geen advies kan geven over sommige topics. Tort ziens
Nou jaaaaaaaaaaaaaa, dat WIST ik helemaal niet!!!
Ik schaam me diep hoor.
Bij deze dus alsnog: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE EERSTE VERJAARDAG VAN RICK!!!
Hebben jullie een gezellige, onvergetelijke dag gehad?
Groetjes, mamma van Stephan

gefeliciteerd, ook met de promotie qua forum
The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.
Ach jee, geen baby meer. Een echt ventje al, nou heel erg gefeliciteerd alsnog en ik hoop dat jullie een leuke dag hadden en heerlijk met taart hebben gestoeid.
Groetjes
mama van Evianne 03-04-2003
Het was een onvergetelijke dag en meneer mocht zelf 2 keer laten zien hoe hij met een taart omgaat. De eerste keer was heel voorzichtig en de 2 keer was er gelijk vol in en kneden maar, was heerlijk om te zien. Meneer heeft ook zoveel speelgoed gehad dat hij voor 2 jaar genoeg heeft(hihihi). het papier scheuren vond hij maar niks. Moest ik maar doen.
Hier ook nog een verlate felicitatie: GEFELICITEERD!!!
Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

ik schaam me rick nog van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag en ik geloof wel dat het een geslaagde dag geweest is veel plezier met al je speelgoed
knuffels en veel liefs marielle mama van tanja 10-10-01