Reumatoloog

Hoi hoi,

na alle tegenslagen van ontslag tot vermoeidheid, word ik nu eindelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis voor onderzoek. Mijn nieuwe (hele goede, begrijpende, lieve) huisarts zegt dat er in mijn bloed niets te vinden is, maar dat mijn klachten, zoals ik ze omschrijf, volgens hem alleen reuma kunnen zijn. Niet alle soorten kunnen namelijk gediagnosticeerd worden via het bloed… Dus nu wachten we maar de brief af met de oproep voor het ziekenhuis… Overigens ben ik wel sinds vorige week 2 keer in de week gaan zwemmen en dat wil ik ook blijven doen, beweging kan nooit geen kwaad toch?! Maar goed, wilde dit even laten weten, omdat ik zo blij ben dat er nu eindelijk iets ondernomen wordt!!!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Nou, hopen dat er iets duidelijks uitkomt, waarmee je weer verder kunt!

Hou vol dat zwemmen, hartstikke gezond, sowieso!

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

er is nu een programma over reuma op rtl 4
weet niet of je dit nu leest of misschien al aan het kijken bent maar miss intressant voor je

super dat er nu teminste iets aan gedaan word

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Super, dat er nu eindelijk iets gebeurd!!
En zwemmen is zeker helemaal goed

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Goed van je dat je lekker zwemt. En fijn dat je zo serieus wordt genomen door je huisarts!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

wat fijn dat er wat wordt ondernomen.
wel vervelend als het reuma blijkt te zijn.
maar ja dat heb je ook weer in allerlei soorten en maten natuurlijk.
misschien is het een makkelijkere vorm van Reuma, en dat hoop ik natuurlijk heel erg voor je!
laat je weten hoe of wat? wanneer moet je eigenlijk nar het ziekenhuis?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hoi hoi,

ik heb vandaag een brief gehad van het ziekenhuis en ik heb een afspraak op 14 april… zal mij benieuwen hoe ze dit allemaal gaan onderzoeken… Ik hou jullie op de hoogte

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Wat fijn dat er eindelijk actie ondernomen wordt. Erg vervelend als je reuma zou hebben, want dat is natuurlijk niet niks. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je blij bent dat er verder onzoek verricht wordt.

Heel veel succes de 14e.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker