Hallo allemaal, Ik zag deze forum en alle situaties waarin jullie waardoor ik gewoon niet kon laten om ook mn verhaal kwijt te kunnen en misschien kunnen jullie mij ook helpen of in ieder geval steunen. Ik heb mn laatste menstruatie 8 augustus 2009 gehad. Normaliter sinds dat ik gestop ben met de pil ( dat is nu ongeveer 6 maanden) is mn cyclus regelmatig en zou ik rond 8 spetember ongesteld moeten worden. Op 21 augustus heb ik mn ovulatie gehad (te zien aan bruin bloed). Ik heb 3x getest en nog steeds heb ik een negatief resultaat. Ook heb ik niet ech zwangerschapssymptonen. Ik ben sinds deze week af en toe misselijk maar als ik goed eet heb ik daar ook geen last van. Wel heb ik tussendoor krampen in mn onderbuik en is mn onderbuik een beete harder aan het worden. Wat kan het zijn en vandaag ga ik naar de huisarts voor een test. Please duim voor me dat ik wat zekerheid krijg.
Resultaat negatief en 3 weken overtijd
Ik weet niet wat het kan zijn. Kan een verlate menstruatie zijn dat nu de pil echt uit je lijf is en je onregelmatig gaat worden daar door. Kan ook zijn dat je zwanger bent. Ik ga daar geen uitspraken over doen. Ik kan wel hopen voor je dat je vanmiddag weet waar je aan toe bent want dat is altijd wel zo prettig. Succes en sterkte.
Groetjes,
Michèle
idd misschien verlate menstruatie!
Maar wij kunnen helaas niet zien of je zwanger bent!
Anders als je twijfeld even langs de ha gaan voor een bloedtest.
heel veel succes
Groetjes Gytha
Moeilijk om via internet te bepalen of je zwanger bent of niet.
De meeste testen zijn wel betrouwbaar, maar als ik me bedenk dat mijn moeder vroeger 4maanden lang negatief teste terwijl ze wel zwanger was…
De misselijkheid die verdwijnt na het eten herken ik wel, maar wacht eens de uitslag bij de huisarts af.
Ik ben overigens wel benieuwd wat de uitslag is.
Mijn afspraak is in de avond rond 7 uur. Dus ik kan jammer genoeg nog niks kwijt. Dat is het nadeel van werken maar ja ook wel het goede van extra zakgeld .
Dank jullie wel ik zal jullie z.s.m. informere over het resultaat.
hoi monalisa, wat was de uitslag is al een aantal dagen geleden dat je naar de arts moest.???
Liefs en dikke kus brenda en charissa